![]() |
![]() |
|
#51
|
|||||
|
|||||
![]() Citat:
Citat:
E greu de crezut că în 35 de ani, orice alt regim nu făcea măcar cârpelile nerușinate, care țin loc de realizări de răsunet în propaganda presei de sistem, în alte țări de tip China s-au construit orașe moderne, de fapt nicio țară din BRICS nu a stat pe loc, toate au avut creșteri economice. Citat:
Se lăuda un avocat din Cluj că-l dă pe Simion în judecată să facă casele, dar era o harneală aia că n-avea ce face în justiție, plus că era vorba dacă au guvern să le facă. Citat:
Culmea e că Simion a câștigat Franța și Belgia care anterior votau cu jegurile din usr. Citat:
Câți dintre IT-iști nu plăteau impozite ăia nu dădeau gaură la stat, să nu mai zic de simpatizanți USR care au ajuns pe pile să termine școli să ia posturi, să facă învârteli pe firmă deci sunt într-o zonă cel puțin gri dacă nu penală dar dau lecții de justiție altora. Diaspora voia să revină într-un mediu în care mai găsesc autohtonia reală, nu imigrație, imoralitate, droguri la liber și alte mizerii de care ar fugi în afară, tocmai că dacă se va copia ceva doar răul se va prelua de afară dar nivelul de trai va fi de stat periferic european.
__________________
„Că s-a întărit mila Lui peste noi și adevărul Domnului rămâne în veac.” Ps.116, v.2. |
#52
|
|||
|
|||
![]()
Subscriu. A avut atata prestanta ca ne-a iesit pe ochi pana la urma, de a ajuns sa nu mai conteze.
Privind in urma, cred ca Basescu a fost cel mai bataios iar Constantinescu cel mai solemn. Sper ca Nicusor sa fie cel mai rational si cel mai conciliant. Cel mai prestant sau cel mai solemn, clar nu e... Citat:
Apropo de prostie, eu cred ca pentru majoritatea oamenilor e o stare de moment. E si vorba aia: "Ba, ce prost am fost!"... Deci toti avem momentele noastre de prostie. Exceptie fac cei care staruie in prostie. |
#53
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Sper ca în sfârșit să avem o Biserică luptătoare care să pună punctul pe i în toate problemele teologico sociale, dacă ne băteam în plandemie aveam Bisericile deschise. Iar petrov-băsescu era un câine care în țară era tiranic, iar afară era marginalizat la întâlnirea șefilor de stat și era prin colțul pozei, nu-l băga nimeni relevant în seamă să schimbe o vorbă la dineul oficial, în ochii adevăraților puternici el era un kkt, dar în ochii prostimii era zeu. Citat:
Citat:
Degeaba încerci să bagi tu texte de disculpare vei fi vinovat pentru distrugerea României în intervalul 2025-2030 prin votul dat pt Șordan, pentru orice ticăloșie securistică, hedonistică, orice povară fiscală, orice lege liberticidă sau pentru trimiterea la război tu vei fi vinovat și tâmpiții care s-au ținut țanțoși că ei salvează România.
__________________
„Că s-a întărit mila Lui peste noi și adevărul Domnului rămâne în veac.” Ps.116, v.2. Last edited by Iorest; 28.05.2025 at 02:38:38. |
#54
|
|||
|
|||
![]()
Cât ne costă prostia ? Ca strategie de programare socială a omului postmodern, enorm, mai ales atunci când finanțarea vine din bani publici.
În 1956, filozoful german Günther Anders a scris această reflecție, nu știm dacă a fost premonitorie sau programatică: „Pentru a înăbuși orice revoltă în avans, este important să nu o faceți violent. Metodele arhaice precum cea a lui Hitler sunt în mod clar depășite. Este suficient să creați o condiționare colectivă atât de puternică încât însăși ideea de revoltă să nu existe. Vor veni și mai multe. Pentru mintea oamenilor. Ideal ar fi formarea indivizilor de la naștere prin limitarea aptitudinilor lor biologice înnăscute… Apoi, am continua să condiționăm prin reducerea drastică a nivelului și calității educației, pentru a o readuce la o formă de integrare profesională. Un individ needucat are doar un orizont de gândire limitat și cu cât gândul lui se limitează mai mult la preocupări materiale, mediocre, cu atât se poate revolta mai puțin. Trebuie să ne asigurăm că accesul la cunoaștere devine din ce în ce mai dificil și mai elitist… …că decalajul se mărește între oameni și știință, că informațiile destinate publicului larg sunt anesteziate de orice conținut subversiv. Mai ales fără filozofie. Din nou, este necesar să folosim persuasiunea și nu violența directă: vom difuza masiv, prin intermediul televiziunii, divertisment uluitor, mereu măgulind emoționalul, instinctivul. Vom ocupa spiritele cu ceea ce este zadarnic și jucăuș. Este bine cu vorbărie neîncetată și muzică, pentru a împiedica mintea să se întrebe, să gândească, să reflecteze. Vom pune sexualitatea pe primul plan al intereselor umane. Ca anestezic social, nu există nimic mai bun. În general, vom avea grijă să alungăm seriozitatea din existență, să ne batem joc de tot ce are o valoare ridicată, să menținem o apologie constantă pentru lejeritate; astfel încât euforia reclamei, a consumului să devină standardul fericirii umane și modelul libertății. Condiționarea va produce astfel o astfel de integrare a sinelui, încât singura teamă (care va trebui menținută) va fi aceea de a fi exclus din sistem și deci de a nu mai putea accesa condițiile materiale necesare fericirii. Omul de masă, astfel produs, trebuie tratat ca ceea ce este: un produs, un vițel și trebuie să fie supravegheat așa cum ar trebui să fie o turmă. Orice lucru care îi permite lucidității să adoarmă, mintea lui critică este bună din punct de vedere social, ceea ce ar risca să-l trezească trebuie combătut, ridiculizat, înăbușit… Orice doctrină care contestă sistemul trebuie mai întâi catalogată drept subversivă și teroristă, iar cei care o susțin trebuie apoi tratați ca atare”. Günther Anders – Învechirea omului, apărută în limba română la editura Tact https://edituratact.ro/colectii/pasa...lui-volumul-1/
__________________
Prostul este dușmanul a ceea ce nu cunoaște (Ibn Arabi) |
#55
|
|||
|
|||
![]()
Dacă prostia ar durea:
Nicușor Dan nu a studiat niciodată la celebra Sorbona! Presa a umflat o diplomă de la o universitate mai slabă decât cea din București: Université Paris 13 (Nord). SORBONA DE PE TEMU Cică Nicușor Dan e doctor la Sorbona. Așa ne-au vânturat presa și propagandiștii în față, ca pe o diplomă sfântă. „La celebra Sorbonă, domnule!” Și de aici, înțelesul subliminal: cum să nu votezi un om care a trecut prin marea școală a gândirii franceze? Doar că, surpriză: n-a fost niciodată la celebra Sorbonă. Nu la aceea care contează. Nu la Sorbonne Université, aia reală, aia din top 100 mondial, cu premii Nobel, catedre istorice și excelență academică de nivel mondial. A fost la Université Paris 13 (Nord), o universitate modestă, care abia recent și-a adăugat „Sorbonne” în nume, ca să dea bine pe etichetă. O mișcare de PR, nimic mai mult. Și uite așa, cu o simplă schimbare de denumire, ai obținut o confuzie perfectă. Pentru publicul larg, tot „Sorbona” scrie. Nici nu mai contează că acea instituție este clasată între locurile 951–1000 la nivel mondial, adică mult sub Universitatea din București, care se află constant între 801–850. Da, ați citit bine. Universitatea din București – pe care mulți o ignoră sau chiar o batjocoresc – este, în mod obiectiv, peste „Sorbona” lui Nicușor Dan. Dar asta n-a spus nimeni. Nimeni din presă n-a explicat că acea „Sorbona” e, de fapt, o facultate periferică, cu reputație regională. Nimeni n-a spus că e sub București în clasamente. Nici că n-a fost niciodată în ligile mari. Au zis doar atât: „a studiat la Sorbona”. Și-au lăsat poporul să tragă singur concluzia – complet greșită. E o minciună ambalată frumos. Nespusă direct, dar strecurată prin tăcere. Genul de truc care nu se învață în școală, ci în redacții cu agendă. Au luat o realitate mediocră și au îmbrăcat-o în aur fals, știind că puțini vor verifica. E ca și cum o universitate din România și-ar pune în nume „Oxford Pitești”, iar un politician și-ar trece în CV că e „absolvent de Oxford”. Nu minte nimeni. Dar nici nu spune adevărul. Exact cum au procedat și în cazul lui Nicușor Dan. Și uite așa, o diplomă de la Paris 13 – adică de la o facultate mai slabă decât cea din București – a devenit „certificat de elită academică franceză”. Brusc, s-a transformat în aur politic. În imagine. În mit.
__________________
„Că s-a întărit mila Lui peste noi și adevărul Domnului rămâne în veac.” Ps.116, v.2. |
|