![]() |
![]() |
|
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Citat:
aici e vorba de rabdarea in credinta, nu rabdarea de a citi un post kilometric. |
#2
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Dar tu, o, omule al lui Dumnezeu, fugi de acestea și urmează dreptatea, evlavia, credința, dragostea, răbdarea, blândețea. (1 Tim 6,11) |
#3
|
|||
|
|||
![]()
282. Noul Ierusalim de la Pucioasa – o clonă a Ortodoxiei (III)
Iată de pildă un subiect aparent banal: portul baticului(vălului) de către femeile creștine. În Biblie scrie textual că: “…orice femeie care se roagă sau proorocește, cu capul neacoperit, își necinstește capul; căci tot una este ca și cum ar fi rasă. Căci dacă o femeie nu-și pune văl pe cap, atunci să se și tundă. Iar dacă este lucru de rușine pentru femeie ca să se tundă ori să se radă, să-și pună văl.” (1 Cor. 11,5-6) De aici, pucioșii trag concluzia că femeia trebuie să poarte acoperământ pe cap în mod permanent, ziua și noaptea, pe motiv că tot în Biblie scrie pe undeva “Rugați-vă neîncetat!”(1 Tes.5, 17). Deci în mintea lor apare construcția aparent logică: Dacă femeia trebuie să se roage neîncetat, iar când se roagă trebuie să aibă capul acoperit, rezultă fără greș că ea trebuie să aibă permanent baticul pe cap. Viciul de fond rezidă tocmai în înțelegerea incorectă, literală, a termenului de “rugăciune”. Când Pavel îndeamnă la “rugăciune neîncetată” el se referă la o stare de spirit, o atitudine, o disponibilitate permanentă la dialogul cu Dumnezeu, și nu la rugăciunea în sine, ca lucrare văzută a trupului și a sufletului; altminteri, creștinul nu s-ar mai ridica din genunchi, 24 de ore din 24 fiind tot mereu așezat la rugăciune. Oare și când stă pe WC, femeia se tot roagă? Când profesoara explică lecția la copii în clasă, simultan ea se mai și roagă la Dumnezeu? Când inginera proiectează pe planșetă, când casiera numără banii, când chimista manipulează substanțe periculoase, când dactilografa bate la claviatură, când artista cântă la pian sau la flaut, ele se și roagă în același timp, ca rugăciunea lor “să fie neîncetată”? Măcar atunci ar trebui să aibă dreptul de a sta fără batic pe cap; dar pucioșii pretind că, pe temeiul biblic menționat mai sus, la acest subiect nu există pentru creștine nici un fel de derogări sau de excepții. În realitate, chiar ei sunt primii “neîmplinitori” ai acestui precept biblic căci nici un pucios și nici o pucioșiță nu se roagă neîncetat, ci au ore precise de rugăciune, prestabilite. Dimpotrivă, atunci când femeia intră în Biserică pentru a participa în mod organizat la o rugăciune colectivă, sau când se așează în camera ei în chip special în genunchi, în fața icoanei, ca să-și facă rugăciunea de dimineață sau cea de seară, bine este să marcheze văzut această lucrare personală, ca și ascultarea ei de îndemnul apostolului, ca și supunerea ei, prin gestul formal al acoperirii capului. Dar pucioșii nu sunt nici măcar consecvenți pe acest subiect. Dacă se ghidează neapărat după litera Scripturii și nu după spiritul ei, atunci ar trebui să folosească aceeași unitate de măsură și în ceea ce-l privește pe bărbat, căci iată ce scrie Scriptura: “Căci bărbatul nu trebuie să-și acopere capul, fiind chip și slavă a lui Dumnezeu, iar femeia este slava bărbatului.” (1 Cor. 11,7) Deci, după Biblie rezultă limpede că bărbatul trebuie să fie permanent cu capul descoperit. Or, la pucioși nu e așa, ci dimpotrivă: bărbații pucioși stau mereu cu capul acoperit, uneori chiar și în incinte închise, ceea ce este chiar o impolitețe. În ce constă însă principala deviație de fond a învățăturii pe care o propovăduiește clona Ortodoxiei de la Noul Ierusalim? Pucioșii descriu un alt fel de “Dumnezeu”, un “Dumnezeu” neobișnuit pentru creștinii care se adapă de 2000 de ani din aceeași învățătură: un “Dumnezeu” care nu este Atotputernic, nu este Atotțiitor, dar este în schimb plângăcios și neputincios, așteptând mereu ajutor de la oameni și în special de la liderii pucioși. Dar, mai presus de toate, este un “Dumnezeu” care învață că iubirea față de om întunecă automat iubirea față de Dumnezeu. Aceasta este așadar principala învățătură greșită a pucioșilor: în loc ca ei să pună pe picior de egalitate iubirea de Dumnezeu cu iubirea de aproapele (așa cum învăța Domnul Iisus despre aceste două porunci, că sunt “asemenea una cu alta” – și cum apare și în Evanghelia după Matei, cap. 22, vers.39: “Iar a doua, la fel ca aceasta: Să iubești pe aproapele tău ca pe tine însuți”) pucioșii transformă iubirea de aproapele într-o adevărată piedică în fața iubirii de Dumnezeu. Una dintre învățăturile care decurg în mod firesc din această teorie deformată asupra iubirii (de Dumnezeu și de aproapele) este aceea că instituția căsătoriei este blamată definitiv ca o sursă disimulată a desfrânării dintre bărbat și femeie. Pucioșii reneagă taina Căsătoriei și implicit ei nu mai au nici copii de botezat! Clona Ortodoxiei de la Pucioasa nu este lipsită cu totul de oameni de calitate. Pucioșii de rând sunt niște oameni foarte de treabă, buni gospodari și iubitori de frumos. Din păcate ei s-au lăsat manipulați, ajungând exaltați în credința lor că textele recitate de Nicușor (și despre a cărui voce Mihaela zice că este identică la timbru cu vocea lui “Dumnezeu” pe care o aude ea când scrie pe caiet “mesajele care-i vin din cer”) sunt însăși cea mai recentă cuvântare a lui Dumnezeu. Singurii care manipulează pe față cioporul de creștini sunt cei doi moguli (Mihaela și Nicușor), secondați în ascuns de câțiva sfetnici credincioși cu trecut dubios, care îi ajută în toate manevrele lor oculte. Restul sunt o masă de manevră, niște servi blânzi și buni la suflet, dar ale căror creiere au fost de mult spălate, executanți orbi ai oricăror dispoziții primite “de sus”, convinși că “Dumnezeul” lor este la ananghie și are acum mare nevoie de ei, și de aceea trebuie să-I dea Lui tot sprijinul. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Margareta, postezi mult prea repede mesajele unul dupa altul, cine crezi ca reuseste sa le citeasca asa de repede ?!!
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
283. Comentariu la cuvântul pucios din 4-12-2010 (I)
Liderii pucioși promovează în mod consecvent în mesajele lor un exclusivism plin de îngâmfare, dar găunos prin inconsecvențele sale. Lucrarea de înviere a morților este promovată ca “o taină a zilelor de pe urmă”, care se lucrează acum și se tâlcuiește astăzi (4 decembrie 2020) numai la Pucioasa, de către un duh locvace care se autointitulează “Iisus Hristos”: “[…] Eu, Domnul Iisus Hristos, împlinesc acum glasul Meu peste pământ, glasul Fiului lui Dumnezeu, precum acum două mii de ani am spus prin Evanghelia Mea că va fi să împlinesc și să Mă audă cei din morminte, iar în ziua Mea de slavă să mărturisească ei această împlinire a Mea peste ei, căci cei ce sunt pe pământ nu vor să-L creadă pe Dumnezeu, n-au vreme de înviere, dar cei din morminte așteaptă această vreme, și apoi, după ea, viața veacului care va fi veșnic, veacul ce va să fie, și mare este lucrarea de înviere pe care Eu o lucrez azi cu mare putere și taină, iar cei înviați și în drum spre înviere se roagă Mie pentru poporul Meu de azi să-i dau Eu întărire mare pentru această taină a Mea din zilele acestea, și văzută de departe de cei care au plecat de pe pământ, văzută cu credința și nădăjduită apoi […]” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 4 decembrie 2010) Dincolo de discursul pucios, care dovedește abilitate în a potrivi cuvinte frumoase și înălțătoare, apare ca legitimă următoarea întrebare: este oare consecvent “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” cu el însuși? Se pare că nu: aceeași “lucrare a învierii morților” se “lucra” în aceeași “taină” obscură și la fel de ineficient (căci n-a înviat nimeni nici atunci, după cum n-a înviat nici acum!) în urmă cu mai bine de doi ani: “O, poporul Meu, se lucrează pe pământ în mijlocul tău taina Scripturii învierii morților, tată. Eu pentru învierea morților te-am zidit, și am pus în mijlocul tău jertfa cea de fiecare zi, și nu în lumea aceasta și pentru fiii ei, tată. O, poporul Meu, taina ta cu Mine înfricoșează demonii, tată.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 10 octombrie 2008) Inconsecvențele au însă rădăcini mult mai adânci în trecut. Încă din anul 1993 se spunea că “poporul” pucios, după aproape 40 de ani de “lucrare proorocească” și “propovăduire” sterilă la Pucioasa, tot nu este în stare să priceapă și să poarte această “taină a învierii morților”, și că numai cei înțelepți (liderii pucioși, autorii frauduloși ai “Cuvântului”) sunt capabili să o priceapă: “O, poporul Meu, nici acum nu poți purta această taină a învierii morților, nici acum, și ar fi trebuit să o pricepi până acum. Dar Eu am pus capac bine așezat peste taina aceasta, și iată, cei înțelepți pricep această taină care este rostită atunci când tu spui așa: "Aștept învierea morților și viața veacului ce va să fie". […] Eu am venit cu cerul spre tine, poporul Meu, dar tu nu vezi, căci ochii tăi sunt ținuți să vadă, sunt ținuți de necredință și nu Mă cunoști în frângerea pâinii așa cum M-au cunoscut după înviere cei din Emaus.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 21-11-93) Un an mai târziu se admitea că va fi o singură tâlcuire a tuturor “tainelor”, atunci când va trâmbița al șaptelea înger proorocit de Apocalipsă. Tâlcuirea aceasta era așadar proiectată într-un viitor neprecizat, atunci când va începe îngerul trâmbițarea sa: “Dar Scriptura nu este înțeleasă de om, și omul de aceea s-a împărțit în multe tâlcuiri. Și, de unde? că e numai o singură tâlcuire, căci când va trâmbița al șaptelea înger, sfârși-se-va orice tâlcuire și vom intra iar în odihnă.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 4-12-1994) În anul 1996, trâmbițarea celui de-al șaptelea înger menit să desăvârșească tainele lui Dumnezeu tot nu începuse încă, deoarece era proiectată la fel, pentru un viitor neprecizat: “Intrăm, Verginico, cu sobor de sfinți, iar tu ești trâmbița Mea, trâmbița cea dinaintea arătării slavei Mele, căci când va trâmbița al șaptelea înger, se va vedea săvârșită taina lui Dumnezeu, și la această arătare lucrăm Noi, Verginico, dar omul veacului acesta, înțeleptul veacului acesta nu știe, tată, nu știe tainele lui Dumnezeu.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 14-10-1996) Peste încă un an este “dezvăluită” în sfârșit și așa-zisa identitate a “celui de-al șaptelea înger”, iar lucrarea lui nu mai este proiectată spre viitor, ci îi este atribuită pentru prima dată la timpul prezent: “Eu sunt…”. Totodată, nici o taină nu mai este de lucrat (deci, deducem că este inclusă aici și “taina învierii morților”). Pucioșii pretind că acest înger este “Însuși Domnul”, Cel care vorbește acum la “Noul Ierusalim”. Ca argument se aduce o pretinsă trimitere la Scripturi, trimitere care însă este intenționat vagă și nu își găsește nicăieri în realitatea scripturistică un corespondent concret. Scripturile spun doar atît: că îngerii sunt îngeri și nu-l identifică în nici un fel pe cel de-al șaptelea înger cu Domnul Iisus Hristos. Această manevră meșteșugită este o pură invenție a pucioșilor, care vor ca prin ea să-și susțină pretenția că “Însuși Domnul Iisus” este duhul cel care le vorbește lor preferențial, la Pucioasa, începând cu anul 1955: “Eu sunt glasul trâmbițării celui de al șaptelea înger, după cum este scris despre Mine în Scripturi. Nici o taină nu mai este de lucrat. Eu sunt Cel ce săvârșesc taina pentru care M-am născut din Tatăl și din Fecioară, Om, ca să fie Dumnezeu văzut de oameni, și să creadă oamenii în Mine și să prindă viață și credință și adevăr.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 4-12-1997) După câteva zile, timpul prezent al “lucrării îngerului al șaptelea” este reconfirmat prin verbul “Sună…(acum)” și stabilit cu precizie pentru ziua a duăsprezecea, luna a douăsprezecea, anul 1997: “Sună glasul celui de al șaptelea înger ca să adune sub slava Mea pe cei aleși prin credință și prin sfințenie și prin hrană aleasă, hrană din cer pentru cer nou și pământ nou peste pământ.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 12-12-1997) Peste un an apare o ușoară modificare de sensuri: “cel de-al șaptelea înger nu mai este Domnul în Persoană, ci “Cuvântul” Mirelui, personalizat și trimis de Domnul și rostit de glasul care strigă în pustie, la Pucioasa. Cu acest prilej se anunță că “taina lui Dumnezeu este săvârșită” (exprimare globală, din care deducem că este vorba de toate tainele Lui, deci inclusiv “taina învierii morților”): “Iată, Mirele vine! Cuvântul Meu este înger trimis de Mine, după cum este scris:"În zilele când va grăi al șaptelea înger, atunci săvârșită este taina lui Dumnezeu, precum Domnul bine a vestit robilor Săi, proorocilor".”(citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 11-09-1998) Last edited by mariamargareta; 15.12.2010 at 00:45:19. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Cei ce fericesc gLumea jertfindu-se pentru ea ca niște victime ieșite din minți pretențioase, fericitorii gLumii n-or să învie și nu vor crede până ce nu vor gusta din moarte și din mânia Domnului, căci doar este scris și la Apocalipsă că după toate mâniile revărsate de îngerii Tatălui peste fiii oamenilor, ei tot nu se vor pocăi...
Deci e scris și acolo că nu vor învia nici după revărsarea mâniei peste ei și nu vor abandona slujirea jignidoliceașcă de cafea pentru muncile deșarte ale slavei deșarte de la oameni, și nu vor voi ca să nu se mai închine poftelor lor găunoase și cârtitoare din pătimășia pasională a slujirii idoleștii să furi și să minți, pofte absurde de piatră și lemn și pământ și ce știu eu ce născoceli pe care le continuă la nesfârșit cu extaz lacom... a-berea cea mai rea a întietății în a face rău Domnului. Astfel că nu este nici o mirare că toți rămîn nepăsători la a face efortul de ascultare spre a ieși din poftele năpăsărilor ca să învie în Domnul... Deci se știa de acum 2000 de ani de neputința asta prefăcută cu milă mare de gLumea lor, gLumea poftelor rele a patimilor care cer mereu în ei fericirea de a le resatisface. Învierea este în trăirea Curată... căci un trup dacă va învia și este plin de patimi nu-i rămîne decât să moara ca mai înainte dacă nu vrea nici după aia să vină după Domnul... deci ce folos le va fi ca să învie dacă or să moară și mai amarnic... acum în cunoștiință de cauză dar și mai tari la cerbicea roții molarului? Deci vor învia mai înainte sfinții și drepții, iar noi cei care v-om fi rămas în viață ne vom înălța în nori și pururea vom fi cu Domnul. Amin. Last edited by vsovivi; 15.12.2010 at 10:43:18. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
eu nu inteleg, Vsovivi, ce signatura e aia? parca e pasareasca.
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Păi ai și dumneata puțintică răbdare și vei înțelege... precis. Medusele nu prea au aripioare, dar au ele altceva foarte scump, buzele și... transparența. Deci nu pot fi acuzate că ar avea buze viviclene... căci se vede ceea ce au înghițit. Last edited by vsovivi; 15.12.2010 at 15:43:28. |
#9
|
|||
|
|||
![]()
283. Comentariu la cuvântul pucios din 4-12-2010 (II)
Două luni mai târziu se lansează o nouă modificare de sensuri: trâmbițarea “celui de-al șaptelea înger” este expresia auzită a lucrării a două entități sfinte (o Persoană divină și o Lucrare a Sa, personalizată), care “lucrează” la Pucioasa într-o perfectă armonie sinergică: Domnul și “Cuvântul” Său care este glasul auzit la Pucioasa. Din nou se proclamă sfârșitul tuturor lucrărilor omenești și a tainelor dumnezeiești: “O, fii ai oamenilor, auziți! Cuvântul Meu de azi este numit în Scripturi al șaptelea înger, Eu și cuvântul Meu. […] Am trimis peste voi și ultima strigare, glasul celui de al șaptelea înger, cuvântul Meu cel de azi, slujit de îngeri. Auziți ce a spus Cuvântul: toate sfârșitu-s-au!” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 21-11-1998) Peste încă trei luni paradigma trâmbițării “celui de-al șaptelea înger” se modifică radical: doar “Domnul” trâmbițează la Pucioasa în mare taină, acoperit fiind de ființa cea transparentă a îngerului, iar îngerul este trâmbița Lui, adică instrumentul pasiv prin care are loc lucrarea de trâmbițare a Domnului. Odată cu trâmbițarea se declanșează Judecata cea Mare, prin deschiderea cărții judecății făpturii: “Îngerul Meu cel fără de trup M-a acoperit mereu când lucram lucrarea Tatălui înaintea omului, înaintea lui Israel, așa cum astăzi stă iar între Mine și cei ce primesc cuvântul Meu, că este îngerul Meu din care Eu, Domnul, sun peste pământ trâmbița a șaptea, după cum este scris în Scripturi de trâmbițarea celui de al șaptelea înger pentru deschiderea cărții judecății.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 14-2-1999) Doar o zi mai târziu, și subiectul trâmbițării se schimbă din nou: nu Domnul trâmbițează, ci însuși îngerul Domnului cel fără de trup este cel care va suna. În unul și același text se operează cu o manevră gramaticală subtilă de trecere de la timpul prezent (îngerul sună…) la timpul viitor (îngerul va suna…). Ca și când ceva nu este gata sau nu a fost suficient de bine pregătit, atât “trâmbițarea”, cât și “oprirea cursului lucrărilor și a tainelor” este comutată așadar din nou, fără nici o explicație, de la timpul prezent, la o dată incertă aparținând de timpul viitor (“toate se vor opri…” atunci când “…îngerul…va suna”): “Iată, toate se vor opri la trâmbița Mea cea de apoi, care este îngerul Meu, cel de al șaptelea înger care sună. […] Toate se vor opri la trâmbița cea de apoi, care este îngerul Meu, cel de al șaptelea înger care va suna.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 15-2-1999) Anul 2000 vine cu o nouă inconsecvență majoră. Dacă în anul 1999 se făcea o proiecție referitoare la o lucrare viitoare de trâmbițare a îngerului, iată că acum se vorbește despre lucrarea de trâmbițare a îngerului la timpul trecut! Mai precis, se pretinde că anul 1995 (an în care a fost tipărită prima ediție a Evangheliei Pucioșești intitulată pompos “Cuvântul lui Dumnezeu” este un an de biruință, asociat cu trâmbițarea peste tot pământul a celui de-al șaptelea înger. Acesta anunță solemn că, după ce a rătăcit 40 de ani prin pustiurile dâmbovițene (între anii 1955 și 1995), în sfârșit a venit și este cel de al șaptelea înger și este Însuși Domnul, că este Judecător și că a adus cu El inclusiv promisa biruință a cuvântului de înviere a morților: “Eu sunt Cel ce rătăcesc prin pustiul neamului omenesc de mai bine de patruzeci de ani. Timp de patruzeci de ani am lucrat tainic lucrarea învierii făpturii (1955-1995, n.r.) și am pus mereu la lucru slugi pentru planul venirii Mele cu sfinții. După patruzeci de ani am ieșit biruind încuietorile în care omul cel mincinos Mă ține sub tăcere, Mă ține nevăzut de oameni. Dar am ieșit cu poporul Meu din zilele acestea și l-am pus să cânte peste pământ cântarea celor răscumpărați, cântarea Mea, cuvântul Meu, care cheamă la viață pe tot omul, trâmbița de înviere, cel de al șaptelea înger, Domnul, Eu și cartea judecății făpturii. Patruzeci de ani am strigat cu cuvântul să iasă omul de sub judecată, să iasă singur, că Eu îi stau în ajutor cu îndemn ceresc. Să iasă i-am spus, că vin Judecător curând, curând. I-am spus, și apoi am venit ieșind biruitor deasupra cu cuvântul de înviere, căci cuvântul nu se poate lega, și el umblă adunând sub vița sa pe cei ce se aleg de partea Mea. Iată-Mă, am venit!” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 1-5-2000) Dacă până acum prima consemnare concretă privind lucrarea prezentă a trâmbițării celui de-al șaptelea înger făcea referire la anul 1997, iată că acum data începerii trâmbițării lui este stabilită foarte precis și totodată este împinsă ușor înapoi, până la data tipăririi cărții “Cuvântul lui Dumnezeu” din anul 1995, an pentru care se anunță o ieșire biruitoare a “trâmbiței a șaptea” (care este Însuși “Domnul”, după cum precizează pucioșii). Odată cu această precizare se creează așadar o ambiguitate severă pentru o perioadă de 15 ani, mai precis între anul 1980 (când ia sfârșit lucrarea de “trâmbițare” a celei de-a șasea trâmbițe, despre care pucioșii pretind că a fost Verginica) și anul 1995, an în care “Domnul a ieșit să trâmbițeze El Însuși, biruind încuietorile în care omul cel mincinos Îl ținea sub tăcere”. Or, în această perioadă de 15 ani pucioșii au îndosariat zeci de “cuvinte” trâmbițate atât de Maria, (succesoarea de facto a Verginicăi), cât și de Mihaela, care venise puternic din urmă cu “proorocia” ei, la mare concurență cu Maria, începând cu anul 1990. Din acest motiv, numerotarea corectă a “trâmbițelor apocaliptice de la Pucioasa” ar trebui să fie următoarea: - a șasea trâmbiță, Virginia Tudorache, care a “trâmbițat” între anii 1955 și 1980; - între 1980 și 1982 a fost o scurtă pauză; - a șaptea trâmbiță, Maria Tudorache, care a “trâmbițat” între anii 1982 și 1994; - a opta trâmbiță, Mihaela Tărcuță, care a “trâmbițat” între anii 1990 și 1995, la mare concurență cu Maria, cu care a “trâmbițat” simultan timp de patru ani; - a noua trâmbiță, (Însuși Domnul – sau Cuvântul Lui, sau îngerul Lui – căci pucioșii propun pe rând toate aceste variante), care “trâmbițează” singură din anul 1995 încoace. |
![]() |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Cetatea Noul Ierusalim | idealist | Calugarul | 12 | 18.01.2013 11:13:01 |
Mesaj,propunere | TEOLOGUL | Generalitati | 45 | 08.01.2011 12:16:34 |
Fenomenul Noul Ierusalim de la Pucioasa | mihailt | Secte si culte | 2319 | 30.07.2010 23:36:37 |
un mesaj frumos | The_Fallen | Generalitati | 1 | 14.07.2010 22:22:29 |
|