Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Biserica Ortodoxa si alte religii > Secte si culte
Subiect închis
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #1  
Vechi 14.12.2010, 15:39:55
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit

Citat:
În prealabil postat de medusa Vezi mesajul
din pacate putini au rabdarea sa citeasca kilometri de postari...asa ca mai bine concentreaza ce vrei sa spui in cateva fraze.
Știind că încercarea credinței voastre lucrează răbdarea;
Iar răbdarea să-și aibă lucrul ei desăvârșit, ca să fiți desăvârșiți și întregi, nelipsiți fiind de nimic.(Iacov, 1, 3-4)
  #2  
Vechi 14.12.2010, 15:54:33
medusa medusa is offline
Banned
 
Data înregistrării: 11.12.2010
Religia: Ortodox
Mesaje: 324
Implicit

Citat:
În prealabil postat de mariamargareta Vezi mesajul
Știind că încercarea credinței voastre lucrează răbdarea;
Iar răbdarea să-și aibă lucrul ei desăvârșit, ca să fiți desăvârșiți și întregi, nelipsiți fiind de nimic.(Iacov, 1, 3-4)

aici e vorba de rabdarea in credinta, nu rabdarea de a citi un post kilometric.
  #3  
Vechi 14.12.2010, 16:23:57
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit

Citat:
În prealabil postat de medusa Vezi mesajul
aici e vorba de rabdarea in credinta, nu rabdarea de a citi un post kilometric.
Răbdarea este o virtute care se aplică în toate împrejurările vieții. Nu se poate imagina un bun creștin, care se declară "răbdător în credință", dar care se așează în fața tuturor celor așezați la rând în fața unui ghișeu, pe motiv că "nu mai are răbdare". Răbdarea lucrează alături de credință și de alte virtuți la zidirea omului lui Dumnezeu:

Dar tu, o, omule al lui Dumnezeu, fugi de acestea și urmează dreptatea, evlavia, credința, dragostea, răbdarea, blândețea. (1 Tim 6,11)
  #4  
Vechi 14.12.2010, 16:39:08
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 282. Noul Ierusalim de la Pucioasa – o clonă a Ortodoxiei (III)

282. Noul Ierusalim de la Pucioasa – o clonă a Ortodoxiei (III)


Iată de pildă un subiect aparent banal: portul baticului(vălului) de către femeile creștine. În Biblie scrie textual că:

“…orice femeie care se roagă sau proorocește, cu capul neacoperit, își necinstește capul; căci tot una este ca și cum ar fi rasă.
Căci dacă o femeie nu-și pune văl pe cap, atunci să se și tundă. Iar dacă este lucru de rușine pentru femeie ca să se tundă ori să se radă, să-și pună văl.” (1 Cor. 11,5-6)

De aici, pucioșii trag concluzia că femeia trebuie să poarte acoperământ pe cap în mod permanent, ziua și noaptea, pe motiv că tot în Biblie scrie pe undeva “Rugați-vă neîncetat!”(1 Tes.5, 17). Deci în mintea lor apare construcția aparent logică: Dacă femeia trebuie să se roage neîncetat, iar când se roagă trebuie să aibă capul acoperit, rezultă fără greș că ea trebuie să aibă permanent baticul pe cap. Viciul de fond rezidă tocmai în înțelegerea incorectă, literală, a termenului de “rugăciune”. Când Pavel îndeamnă la “rugăciune neîncetată” el se referă la o stare de spirit, o atitudine, o disponibilitate permanentă la dialogul cu Dumnezeu, și nu la rugăciunea în sine, ca lucrare văzută a trupului și a sufletului; altminteri, creștinul nu s-ar mai ridica din genunchi, 24 de ore din 24 fiind tot mereu așezat la rugăciune. Oare și când stă pe WC, femeia se tot roagă? Când profesoara explică lecția la copii în clasă, simultan ea se mai și roagă la Dumnezeu? Când inginera proiectează pe planșetă, când casiera numără banii, când chimista manipulează substanțe periculoase, când dactilografa bate la claviatură, când artista cântă la pian sau la flaut, ele se și roagă în același timp, ca rugăciunea lor “să fie neîncetată”? Măcar atunci ar trebui să aibă dreptul de a sta fără batic pe cap; dar pucioșii pretind că, pe temeiul biblic menționat mai sus, la acest subiect nu există pentru creștine nici un fel de derogări sau de excepții. În realitate, chiar ei sunt primii “neîmplinitori” ai acestui precept biblic căci nici un pucios și nici o pucioșiță nu se roagă neîncetat, ci au ore precise de rugăciune, prestabilite. Dimpotrivă, atunci când femeia intră în Biserică pentru a participa în mod organizat la o rugăciune colectivă, sau când se așează în camera ei în chip special în genunchi, în fața icoanei, ca să-și facă rugăciunea de dimineață sau cea de seară, bine este să marcheze văzut această lucrare personală, ca și ascultarea ei de îndemnul apostolului, ca și supunerea ei, prin gestul formal al acoperirii capului.

Dar pucioșii nu sunt nici măcar consecvenți pe acest subiect. Dacă se ghidează neapărat după litera Scripturii și nu după spiritul ei, atunci ar trebui să folosească aceeași unitate de măsură și în ceea ce-l privește pe bărbat, căci iată ce scrie Scriptura:

“Căci bărbatul nu trebuie să-și acopere capul, fiind chip și slavă a lui Dumnezeu, iar femeia este slava bărbatului.” (1 Cor. 11,7)

Deci, după Biblie rezultă limpede că bărbatul trebuie să fie permanent cu capul descoperit. Or, la pucioși nu e așa, ci dimpotrivă: bărbații pucioși stau mereu cu capul acoperit, uneori chiar și în incinte închise, ceea ce este chiar o impolitețe.


În ce constă însă principala deviație de fond a învățăturii pe care o propovăduiește clona Ortodoxiei de la Noul Ierusalim? Pucioșii descriu un alt fel de “Dumnezeu, un “Dumnezeu” neobișnuit pentru creștinii care se adapă de 2000 de ani din aceeași învățătură: un “Dumnezeu” care nu este Atotputernic, nu este Atotțiitor, dar este în schimb plângăcios și neputincios, așteptând mereu ajutor de la oameni și în special de la liderii pucioși. Dar, mai presus de toate, este un “Dumnezeu” care învață că iubirea față de om întunecă automat iubirea față de Dumnezeu. Aceasta este așadar principala învățătură greșită a pucioșilor: în loc ca ei să pună pe picior de egalitate iubirea de Dumnezeu cu iubirea de aproapele (așa cum învăța Domnul Iisus despre aceste două porunci, că sunt “asemenea una cu alta” – și cum apare și în Evanghelia după Matei, cap. 22, vers.39: “Iar a doua, la fel ca aceasta: Să iubești pe aproapele tău ca pe tine însuți”) pucioșii transformă iubirea de aproapele într-o adevărată piedică în fața iubirii de Dumnezeu. Una dintre învățăturile care decurg în mod firesc din această teorie deformată asupra iubirii (de Dumnezeu și de aproapele) este aceea că instituția căsătoriei este blamată definitiv ca o sursă disimulată a desfrânării dintre bărbat și femeie. Pucioșii reneagă taina Căsătoriei și implicit ei nu mai au nici copii de botezat!

Clona Ortodoxiei de la Pucioasa nu este lipsită cu totul de oameni de calitate. Pucioșii de rând sunt niște oameni foarte de treabă, buni gospodari și iubitori de frumos. Din păcate ei s-au lăsat manipulați, ajungând exaltați în credința lor că textele recitate de Nicușor (și despre a cărui voce Mihaela zice că este identică la timbru cu vocea lui “Dumnezeu” pe care o aude ea când scrie pe caiet “mesajele care-i vin din cer”) sunt însăși cea mai recentă cuvântare a lui Dumnezeu. Singurii care manipulează pe față cioporul de creștini sunt cei doi moguli (Mihaela și Nicușor), secondați în ascuns de câțiva sfetnici credincioși cu trecut dubios, care îi ajută în toate manevrele lor oculte. Restul sunt o masă de manevră, niște servi blânzi și buni la suflet, dar ale căror creiere au fost de mult spălate, executanți orbi ai oricăror dispoziții primite “de sus”, convinși că “Dumnezeul” lor este la ananghie și are acum mare nevoie de ei, și de aceea trebuie să-I dea Lui tot sprijinul.
  #5  
Vechi 14.12.2010, 16:43:45
medusa medusa is offline
Banned
 
Data înregistrării: 11.12.2010
Religia: Ortodox
Mesaje: 324
Implicit

Margareta, postezi mult prea repede mesajele unul dupa altul, cine crezi ca reuseste sa le citeasca asa de repede ?!!
  #6  
Vechi 15.12.2010, 00:41:26
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 283. Comentariu la cuvântul pucios din 4-12-2010 (I)

283. Comentariu la cuvântul pucios din 4-12-2010 (I)


Liderii pucioși promovează în mod consecvent în mesajele lor un exclusivism plin de îngâmfare, dar găunos prin inconsecvențele sale. Lucrarea de înviere a morților este promovată ca “o taină a zilelor de pe urmă”, care se lucrează acum și se tâlcuiește astăzi (4 decembrie 2020) numai la Pucioasa, de către un duh locvace care se autointitulează “Iisus Hristos”:

“[…] Eu, Domnul Iisus Hristos, împlinesc acum glasul Meu peste pământ, glasul Fiului lui Dumnezeu, precum acum două mii de ani am spus prin Evanghelia Mea că va fi să împlinesc și să Mă audă cei din morminte, iar în ziua Mea de slavă să mărturisească ei această împlinire a Mea peste ei, căci cei ce sunt pe pământ nu vor să-L creadă pe Dumnezeu, n-au vreme de înviere, dar cei din morminte așteaptă această vreme, și apoi, după ea, viața veacului care va fi veșnic, veacul ce va să fie, și mare este lucrarea de înviere pe care Eu o lucrez azi cu mare putere și taină, iar cei înviați și în drum spre înviere se roagă Mie pentru poporul Meu de azi să-i dau Eu întărire mare pentru această taină a Mea din zilele acestea, și văzută de departe de cei care au plecat de pe pământ, văzută cu credința și nădăjduită apoi […]” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 4 decembrie 2010)

Dincolo de discursul pucios, care dovedește abilitate în a potrivi cuvinte frumoase și înălțătoare, apare ca legitimă următoarea întrebare: este oare consecvent “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” cu el însuși? Se pare că nu: aceeași “lucrare a învierii morților” se “lucra” în aceeași “taină” obscură și la fel de ineficient (căci n-a înviat nimeni nici atunci, după cum n-a înviat nici acum!) în urmă cu mai bine de doi ani:

“O, poporul Meu, se lucrează pe pământ în mijlocul tău taina Scripturii învierii morților, tată. Eu pentru învierea morților te-am zidit, și am pus în mijlocul tău jertfa cea de fiecare zi, și nu în lumea aceasta și pentru fiii ei, tată. O, poporul Meu, taina ta cu Mine înfricoșează demonii, tată.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 10 octombrie 2008)

Inconsecvențele au însă rădăcini mult mai adânci în trecut. Încă din anul 1993 se spunea că “poporul” pucios, după aproape 40 de ani de “lucrare proorocească” și “propovăduire” sterilă la Pucioasa, tot nu este în stare să priceapă și să poarte această “taină a învierii morților”, și că numai cei înțelepți (liderii pucioși, autorii frauduloși ai “Cuvântului”) sunt capabili să o priceapă:

“O, poporul Meu, nici acum nu poți purta această taină a învierii morților, nici acum, și ar fi trebuit să o pricepi până acum. Dar Eu am pus capac bine așezat peste taina aceasta, și iată, cei înțelepți pricep această taină care este rostită atunci când tu spui așa: "Aștept învierea morților și viața veacului ce va să fie". […] Eu am venit cu cerul spre tine, poporul Meu, dar tu nu vezi, căci ochii tăi sunt ținuți să vadă, sunt ținuți de necredință și nu Mă cunoști în frângerea pâinii așa cum M-au cunoscut după înviere cei din Emaus.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 21-11-93)

Un an mai târziu se admitea că va fi o singură tâlcuire a tuturor “tainelor”, atunci când va trâmbița al șaptelea înger proorocit de Apocalipsă. Tâlcuirea aceasta era așadar proiectată într-un viitor neprecizat, atunci când va începe îngerul trâmbițarea sa:

“Dar Scriptura nu este înțeleasă de om, și omul de aceea s-a împărțit în multe tâlcuiri. Și, de unde? că e numai o singură tâlcuire, căci când va trâmbița al șaptelea înger, sfârși-se-va orice tâlcuire și vom intra iar în odihnă.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 4-12-1994)

În anul 1996, trâmbițarea celui de-al șaptelea înger menit să desăvârșească tainele lui Dumnezeu tot nu începuse încă, deoarece era proiectată la fel, pentru un viitor neprecizat:

“Intrăm, Verginico, cu sobor de sfinți, iar tu ești trâmbița Mea, trâmbița cea dinaintea arătării slavei Mele, căci când va trâmbița al șaptelea înger, se va vedea săvârșită taina lui Dumnezeu, și la această arătare lucrăm Noi, Verginico, dar omul veacului acesta, înțeleptul veacului acesta nu știe, tată, nu știe tainele lui Dumnezeu.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 14-10-1996)

Peste încă un an este “dezvăluită” în sfârșit și așa-zisa identitate a “celui de-al șaptelea înger”, iar lucrarea lui nu mai este proiectată spre viitor, ci îi este atribuită pentru prima dată la timpul prezent: “Eu sunt…”. Totodată, nici o taină nu mai este de lucrat (deci, deducem că este inclusă aici și “taina învierii morților”). Pucioșii pretind că acest înger este “Însuși Domnul”, Cel care vorbește acum la “Noul Ierusalim”. Ca argument se aduce o pretinsă trimitere la Scripturi, trimitere care însă este intenționat vagă și nu își găsește nicăieri în realitatea scripturistică un corespondent concret. Scripturile spun doar atît: că îngerii sunt îngeri și nu-l identifică în nici un fel pe cel de-al șaptelea înger cu Domnul Iisus Hristos. Această manevră meșteșugită este o pură invenție a pucioșilor, care vor ca prin ea să-și susțină pretenția că “Însuși Domnul Iisus” este duhul cel care le vorbește lor preferențial, la Pucioasa, începând cu anul 1955:

Eu sunt glasul trâmbițării celui de al șaptelea înger, după cum este scris despre Mine în Scripturi. Nici o taină nu mai este de lucrat. Eu sunt Cel ce săvârșesc taina pentru care M-am născut din Tatăl și din Fecioară, Om, ca să fie Dumnezeu văzut de oameni, și să creadă oamenii în Mine și să prindă viață și credință și adevăr.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 4-12-1997)

După câteva zile, timpul prezent al “lucrării îngerului al șaptelea” este reconfirmat prin verbul “Sună…(acum)” și stabilit cu precizie pentru ziua a duăsprezecea, luna a douăsprezecea, anul 1997:

Sună glasul celui de al șaptelea înger ca să adune sub slava Mea pe cei aleși prin credință și prin sfințenie și prin hrană aleasă, hrană din cer pentru cer nou și pământ nou peste pământ.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 12-12-1997)

Peste un an apare o ușoară modificare de sensuri: “cel de-al șaptelea înger nu mai este Domnul în Persoană, ci “Cuvântul” Mirelui, personalizat și trimis de Domnul și rostit de glasul care strigă în pustie, la Pucioasa. Cu acest prilej se anunță că “taina lui Dumnezeu este săvârșită” (exprimare globală, din care deducem că este vorba de toate tainele Lui, deci inclusiv “taina învierii morților”):

“Iată, Mirele vine! Cuvântul Meu este înger trimis de Mine, după cum este scris:"În zilele când va grăi al șaptelea înger, atunci săvârșită este taina lui Dumnezeu, precum Domnul bine a vestit robilor Săi, proorocilor".(citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 11-09-1998)

Last edited by mariamargareta; 15.12.2010 at 00:45:19.
  #7  
Vechi 15.12.2010, 10:40:35
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

Cei ce fericesc gLumea jertfindu-se pentru ea ca niște victime ieșite din minți pretențioase, fericitorii gLumii n-or să învie și nu vor crede până ce nu vor gusta din moarte și din mânia Domnului, căci doar este scris și la Apocalipsă că după toate mâniile revărsate de îngerii Tatălui peste fiii oamenilor, ei tot nu se vor pocăi...

Deci e scris și acolo că nu vor învia nici după revărsarea mâniei peste ei și nu vor abandona slujirea jignidoliceașcă de cafea pentru muncile deșarte ale slavei deșarte de la oameni, și nu vor voi ca să nu se mai închine poftelor lor găunoase și cârtitoare din pătimășia pasională a slujirii idoleștii să furi și să minți, pofte absurde de piatră și lemn și pământ și ce știu eu ce născoceli pe care le continuă la nesfârșit cu extaz lacom... a-berea cea mai rea a întietății în a face rău Domnului.

Astfel că nu este nici o mirare că toți rămîn nepăsători la a face efortul de ascultare spre a ieși din poftele năpăsărilor ca să învie în Domnul... Deci se știa de acum 2000 de ani de neputința asta prefăcută cu milă mare de gLumea lor, gLumea poftelor rele a patimilor care cer mereu în ei fericirea de a le resatisface.

Învierea este în trăirea Curată... căci un trup dacă va învia și este plin de patimi nu-i rămîne decât să moara ca mai înainte dacă nu vrea nici după aia să vină după Domnul... deci ce folos le va fi ca să învie dacă or să moară și mai amarnic... acum în cunoștiință de cauză dar și mai tari la cerbicea roții molarului?

Deci vor învia mai înainte sfinții și drepții, iar noi cei care v-om fi rămas în viață ne vom înălța în nori și pururea vom fi cu Domnul. Amin.

Last edited by vsovivi; 15.12.2010 at 10:43:18.
  #8  
Vechi 15.12.2010, 14:13:24
medusa medusa is offline
Banned
 
Data înregistrării: 11.12.2010
Religia: Ortodox
Mesaje: 324
Implicit

eu nu inteleg, Vsovivi, ce signatura e aia? parca e pasareasca.
  #9  
Vechi 15.12.2010, 15:34:42
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

Citat:
În prealabil postat de medusa Vezi mesajul
eu nu inteleg, Vsovivi, ce signatura e aia? parca e pasareasca.
Păi chiar păsăreasca este limba din semnătură căci se adresează întraripatelor, chiar și albinelor și buburuzelor... deci ai înțeles bine, dar problema ta e că nu ai înțeles tot deodată...

Păi ai și dumneata puțintică răbdare și vei înțelege... precis.

Medusele nu prea au aripioare, dar au ele altceva foarte scump, buzele și... transparența. Deci nu pot fi acuzate că ar avea buze viviclene... căci se vede ceea ce au înghițit.

Last edited by vsovivi; 15.12.2010 at 15:43:28.
Subiect închis



Subiecte asemănătoare
Subiect Subiect început de Forum Răspunsuri Ultimele Postari
Cetatea Noul Ierusalim idealist Calugarul 12 18.01.2013 11:13:01
Mesaj,propunere TEOLOGUL Generalitati 45 08.01.2011 12:16:34
Fenomenul Noul Ierusalim de la Pucioasa mihailt Secte si culte 2319 30.07.2010 23:36:37
un mesaj frumos The_Fallen Generalitati 1 14.07.2010 22:22:29