![]() |
![]() |
|
|
|
|
|
#1
|
||||||
|
||||||
|
Citat:
Ceea ce vedem este interpretarea pe care o da Sf. Paul unor situatii veterotestamentare. Nici una din aceste interpretari ale Sf. Paul nu lasa nici macar sa se intrevada aceasta modalitate cu capul in jos pe care o promovati dumneavoastra, privitor la raportul iubire - incredere in Dumnezeu. Iubirea primeaza. Ne incredem pentru ca iubim, nu iubim pentru ca ne incredem. Citat:
Citat:
Citat:
Cat priveste faptul ca ceva exista sau nu in Scriptura, imi permit sa va amintesc ca, pentru Biserica lui Dumnezeu, sola scriptura este o mare bazaconie. Prin urmare, nu mai incercati sa va justificati ideile cu aceasta doctrina care este straina de Biserica. Citat:
Citat:
Ceea ce nu puteti sau nu vreti sa ricepeti este ca toate fagaduintele si toate actele de indurare divina sunt o expresie a dragostei, si nu o conditie a ei; si aici ma refer la dragostea reciproca. Dragostea este motorul dintai, ea este, intr-un fel incomprehensibil pentru noi, la originea Sfintei Treimi, la originea Creatiei, la originea Rascumpararii. Um om care nu intoarce divinitatii aceasta dragoste neconditionata nu este demn de ea. Am mai spus-o si o repet: dumneavoastra, adventistii, sunteti niste fii care isi iubesc tatal pentru mostenirea pe care o asteapta de la el. Halal dragoste. Last edited by Erethorn; 19.07.2011 at 12:28:23. |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Nu va mai contraziceti, fiidca nu conteaza din ce motive credem ca iubim , important este sa iubim, cine iubeste semenii si se poarta respectuos cu siguranta la fel se poarta si fata de Dumnezeu si nu ii cauta nod in papura.
nadejdea e una, iubirea e alta. Fondul nazuintei in toate religiile este fericirea si perfectiunea morala desavirsorea caracterului indiferent sub in forma ulterioara este ea inteleasa a fi concretizata. Iubirea este direct proportionala cu desavirsirea deci cu masura in care Dumnezeu pune in noi acea iubire. Tema este venirea Lui si invierea mortilor insa ea se leaga si de alte teme cum este venirea lui Dumnezeu (pe pamint) si a sfintilor Sai.(Zaharia) deci trebuie clarificate citeva lucruri : -venirea Mielului ca Judecator este realizata in forma umana care presupune o prezenta paminteasca mai lunga pe pamint? -invierea catre viata vesnica cu trup este una paminteasca sau o transfirmare brusca din starea nedesavisrita in starea desavirsita ? -venirea lui Dumnezeu si a sfintilor este una de pogorire din cer sau o venire de pe pamint -ei fiind deja veniti deo anume vreme.? Zaharia 14 4. Și în vremea aceea se vor sprijini picioarele Lui pe Muntele Măslinilor, care este în fața Ierusalimului, la răsărit; iar Muntele Măslinilor se va crăpa în două de la răsărit la apus și se va face o vale foarte mare și jumătate din munte se va da înapoi către miazănoapte și cealaltă jumătate către miazăzi. 5. Și voi veți alerga prin valea munților Mei, căci valea munților se va întinde până la locul unde Eu voi da izbăvire. Și veți alerga cum ați alergat de frica cutremurului, în vremea domniei lui Ozia, regele lui Iuda. Atunci va veni Domnul Dumnezeul meu și toți sfinții împreună cu El. Last edited by Mihai36; 19.07.2011 at 13:23:57. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Citat:
Citat:
Dvs. vreti sa vorbiti de Dumnezeu fara dragostea Lui (care se vede din ceea ce a facut si va face pentru noi, pacatosii). Este absurd, imposibil. Nu mai este dumnezeu. Stiu ca dvs. nu aveti nevoie de fagaduintele Domnului. Aveti fagaduinte din partea bisericii. Este treaba dvs. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Citat:
Citat:
Daca maine vi s-ar arata Dumnezeu si v-ar spune: "Grasule, uite ce e, tu stii ca eu m-am mai razgandit si alta data, stii, atunci cu Potopul; asa ca am stat si am hotarat ca dupa moarte din tine n-o sa mai ramana nimic, nu tu suflet, nu tu Inviere, pentru ca asa Consider Eu ca e mai bine, oricum, o viata de 70 de ani cu Dumnezeu e mai bine si mai mult decat nimic", L-ati mai iubi ? Eu nu vreau si nu pot sa separ divinitatea de dragoste. De unde ati scos bazaconia asta ? |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Citat:
Citat:
Citat:
Sa va marturisesc ce gandeam, pana sa-L cunosc mai bine pe Dumnezeu: o duceam bine (nu aveam probleme, aproape de nici un fel). Dar, vedeam suferinta si nedreptatea din jurul meu. Ma imaginam vorbind cu Dumnezeu si ii spuneam: "Doamne, oricat de bine as duceo eu, daca m-ai facut doar pentru lumea asta si nu ai altceva pentru mine, inseamna ca mi-ai tras o mare pacaleala". Nu ma impacam cu gandul ca totul se termina la groapa si nu exista o alta lume si viata. Mai tarziu, am aflat ca "Lucruri, pe care ochiul nu le-a vazut, urechea nu le-a auzit si la inima omului nu s-au suit, asa sunt lucrurile pe care le-a pregatit Dumnezeu pentru cei ce-L iubesc." (1 Corinteni 2:9). Acesta este Dumnezeul meu. Pe cel imaginat de dvs. nu aveti decat sa-l iubiti. Eu nu vreau sa-l cunosc. O intrebare tangentiala. Daca tot spuneti ca-L iubiti pe Dumnezeu, de ce nu-i respectati poruncile? "Caci dragostea de Dumnezeu sta in pazirea poruncilor Lui."(1 Ioan 3:5) |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Citat:
Totusi, era mai potrivit pentru discutia noastra, sa-mi indicati articolul anterior (1020). """""""ARTICOLUL 12 "Cred in viata vesnica" 1020. Creștinul care își unește propria moarte cu aceea a lui Isus vede moartea ca o plecare spre El și o intrare în viața veșnică. După ce Biserica rostește pentru ultima dată cuvintele de iertare și de dezlegare ale lui Cristos asupra creștinului muribund, îl pecetluiește pentru ultima dată cu o ungere întăritoare și i-l dăruiește pe Cristos în Viatic, merinde de drum, ea îi spune cu mângâietoare certitudine:....."""""""" Toata nadejdea vietii vesnice este in biserica. Hristos este doar o unealta a bisericii. Si, ca sa revenim la subiect: cum e cu "moartea ca o plecare spre EL (Mantuitorul)"? Intreb asta deoarece Mantuitorul fagaduieste ca se va intoarce EL sa ne ia (Ioan 14:3). Pe cine sa cred? Pe Domnul Iisus Hristos sau biserica? |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Citat:
,,Eu sunt învierea și viața; cel ce crede în Mine, chiar dacă va muri, va trăi; și tot cel ce trăiește și crede întru Mine, în veac nu va muri! Crezi tu aceasta?“ Ioan 11, 25-26 |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Întrebarea era cum vedeți moartea ca o plecare (chipurile) la El? Răspunsul este pe lângă deoarece atât contextul istoric, cât și cel frazeologic se referă la viața [veșnică] de după înviere, nu la "viața din timpul morții" <-------- ia uitați cât de ilogic sună!
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Citat:
intrebarea era: in cine sa cred in Hristos sau in Biserica? (cu intentia clara de a discredita Biserica) am subliniat cuvintele ,,in veac nu va muri,,, cuvinte rostite de Hristos. si astea sunt ,,tot pe langa subiect,,? |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Cum ii cinstiti?
Citat:
P.S. Poate ati facut o greseala de exprimare si ati vrut sa spuneti: "domnule, eu nu am motive sa-L iubesc pe Dumnezeu". Asa, va mai cred. Citat:
Dar, asa cum INVIEREA este de la Hristos si nu "va bateti capul cu ea", tot asa si principiul cu "este scris" (care este de la Domnul) a devenit o bazaconie. P.S. Incercati sa nu numiti "Biserica lui Dumnezeu" acea institutie care "a schimbat legile si vremea" (Daniel 7:25). Citat:
Este o vorba in popor, care spune: "lupul isi schimba parul, dar naravul ba". Iar eclesiastul spune: "nu este nimic nou sub soare; ce a fost va mai fi". Ce ziceti, aceste vorbe sunt valabile si pentru vremurile de prigoana, instituite de o putere religioasa cunoscuta? |
![]() |
|
Subiecte asemănătoare
|
||||
| Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
| INVIEREA DOMNULUI | iosif | Din Noul Testament | 21 | 20.04.2025 10:32:01 |
| Dumnezeu nu ne lasă când avem credință și nădejde. | dorinastoica14 | Generalitati | 22 | 01.04.2013 12:17:13 |
| Maica Domnului... mama noastra, a tuturor crestinilor! | laurastifter | Despre Biserica Ortodoxa in general | 41 | 18.10.2011 09:24:35 |
| durere si Nadejde | emili76 | Generalitati | 18 | 30.12.2009 19:37:13 |
|
|