![]() |
![]() |
|
|
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Citat:
Spui ca darul este folosit pentru rugaciune, dar tu ai puterea - a se citi vointa sau cheful - sa vorbesti in limbi sau sa nu vorbesti in limbi. Acum fa-ma sa inteleg: tu cand mergi la adunare si vrei sa vorbesti in limbi, adica sa te rogi in limbi Dumnezeu iti da acest dar sau nu ti-l da? Inseamna ca daca te rogi, IMPLICIT si vorbesti in limbi, nu-i asa? Atunci inseamna ca cei care primesc acest dar in adunarea voastra, adica cei care se roaga mai vartos primesc acest dar al rugaciunii in limbi? Iar in ce priveste semnul dat pentru cei necredinciosi, deschidem un alt capiktol al discutiei noastre, si anume: darul vorbirii in limbi si, in general darurile duhovnicesti se dau in Biserica sau si in afara Bisericii? Citat:
Din expunerea ta de mai sus, Dumnezeu imi ajunge sa-mi para ca este o persoana tipic occidentala: un fel de manager general care distribuie functiile unor oameni pe care nu poate sa-i dea afara. Asa ca daca cineva nu vrea sa fie simplu femeie de serviciu o muta la poarta, etc. Din ce ai spus mai sus, Dumnezeu da darul vorbirii in limbi cui doreste el, fie ca acel credincios stie sa se roage, fie ca nu, fie ca faptele bune au ajuns sa faca parte din fiinta sa, fie ca nu a reusit nici macar sa se lase de faptele de rusine. Si atunci cum devine vorbirea in limbi semn pentru necredinciosi daca un criminal care, totusi, doreste sa se roage in limbi - si nu uita ca darul acesta poate fi dorit de cineva nu neaparat ca se pocaieste, ci darul poate sa fie dorit de cineva pentru spectaculozitatea lui - si i se da sa se roage in limbi? Ce va crede cel necredincios despre adunarea voastra si ce va crede cel necredincios despre Dumnezeu? Ca Dumnezeu il accepta pe cel pacatos fara ca acesta sa renunte la faptele sale cele rele si fara ca acesta sa se pocaiasca? Vezi tu, in toata aceasta pronie divina Dumnezeu pune multa intelepciune si iubire de oameni jertfelnica, iar vorbirea in limbi pe care tu o practici poate sa fie foarte riscanta in ceea ce priveste marturisirea de Dumnezeu. Citat:
Si daca darul este dat pe merit, atunci ce dar mai este acela? Concluzia este, deci, ca darul vorbirii in limbi a fost retras de Dumnezeu din motiv de iconomie a mantuirii neamului omenesc. Si da, aici sunt de acord cu tine ca darul a fost dat Bisericii. Dar carei Biserici? Citat:
Te intreb: cand ai simtit pocainta in suflet ai si vorbit in limbi, sau acest dar a venit mai tarziu, dupa ce te-ai botezat? Last edited by Illuminatu; 19.05.2012 at 00:54:02. |
|
#2
|
|||||
|
|||||
|
Ok. Atunci tac.
Citat:
Nu inteleg ce vreti si nici de ce va complicati atat. Eu v-am vorbit simplu, dar tot cautati pricini de poticnire. Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
[Nu vorbesc cu placere despre persoana mea pe forumuri. Am facut-o ca m-ati intrebat, dar aveti destul de multe intrebari personale.]
__________________
"Iar mie, să nu-mi fie a mă lăuda, decât numai în crucea Domnului nostru Iisus Hristos, prin care lumea este răstignită pentru mine, și eu pentru lume!" Gal 6:14 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
La un moment dat afirmi: "Si astazi sunt ortodocsi care incep spontan sa vorbeasca in limbi dar parintele ii opreste, spunandu-le sa termine cu prostii de astea sectare. Sau se opresc ei singuri caci stiu ca asta este invatatura Bisericii. De aceea au invatatorii o asa mare responsabiitate..." EU UNUL NU STIU NICIUN CAZ DE ACEST GEN IN BISERICA ORTODOXA!!! Poate o fi fost vreunul momit la cateva sedinte spiritiste la voi si s-o fi virusat!! Dar daca ii stii cumva numele, te rog sa mi-l spui sa-l trec in pomelnic! |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Citat:
Biserica adevarata este formata din oameni din diferite culte crestine, care au credinta in Hristos pentru mantuirea sufletelor lor si isi demonstreaza credinta prin roadele pe care le aduc, in special fapte. A vorbi in limbi nu este obligatoriu; poti face parte din Biserica si daca nu vorbesti in limbi, asa cum poti face parte din Biserica si daca nu te inchini la icoane. De asemenea, poti face parte din BO si sa nu ai nicio legatura cu Biserica, caci viata ta nu o demonstreaza. Si poti face parte din BC sau BP si sa mergi pe topogan spre iad. Cultul nu te mantuieste, ci raportarea ta la Hristos. Deci darurile se dau numai in Biserica, dar nu sunt obligatorii in Biserica. Pentru cei ce se grabesc, nu este vorba de ecumenism, ci de alegerea Bisericii nu dupa apartenenta religioasa, ci dupa trairea pe care o are, deci dupa roade, asa cum a fost intotdeauna. Citat:
Nu e judecata mea. Dvs ati spus dvs ca erau mandri. Iar Pavel ca era intre ei un om care curvise mai rau ca pagani, iar ei se mandreau cu asta. Si ca mergeau la judecati omenesti, se imbatau la cina Domnului si dispretuiau Biserica lui Dumnezeu rusinandu-l pe sarac.
__________________
"Iar mie, să nu-mi fie a mă lăuda, decât numai în crucea Domnului nostru Iisus Hristos, prin care lumea este răstignită pentru mine, și eu pentru lume!" Gal 6:14 Last edited by Doriana; 20.05.2012 at 00:09:53. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
In interpretarea neoprotestanta sau ecumenista. S-ar putea ca si unii penticostali sau neoprotestanti sa nu aiba aceeasi parere. In ortodoxie invatatura nu se bazeaza pe Sola Fide, se considera ca din Biserica (Ortodoxa) fac parte doar cei ce sunt in BO. Adica cei ce au aceeasi credinta si participa la viata liturgica (adica se si impartasesc).
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Citat:
Protestantii si neoprotestantii nu ne considera pe noi ca facand parte din Biserica, (cu unele exceptii) din moment ce insasi de la aparitia lor fiecare curent a avut la baza o confesiune (marturisire) unde erau consemnate convingerile curentului ,iar cei care le acceptau deveneau membrii bisericii reformate. Pentru ei, Biserica e formata din credinciosii tuturor denominatiunilor reformate ce traiesc in Hristos. Pe noi ne considera ca facand parte din „biserica decazuta”, ce orbecaim la lumina opaitului, deci lumina nu e cu totul stinsa, insa departe de lumina puternica din „biserica reformata”. Last edited by ioanna; 21.05.2012 at 16:59:26. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Citat:
Mantuitorul Hristos ne vorbeste despre inchinarea in Duh si.. in adevar. O inchinare fara alta nu se poate. Dealtfel, toate manifestarile vazute ale Duhului trebuie foarte bine gandite si analizate - asa ne invata pe noi Sf.Parinti ai Bisericii. Unii dintre ei spun chiar ca trebuie respinse in prima instanta, pentru ca fiind manifestari suprasensibile, supranaturale, OMUL, PACATOS FIIND, SE POATE INSELA CU USURINTA. Ceea ce voi experimentati in adunarile voastre, dupa umila mea analiza sunt de o atat de grosiera manifestare incat un crestin care cat de cat a luat contact cu viata bisericeasca le va gasi foarte repede ca fiind diavolesti. Sunt alte manifestari supranaturale ale necuratului mult mai perfide si mai "stralucitoare". Vorbirea voastra in limbi are sanse de inselare la oameni care chiar sunt greu incercati de viata de zi cu zi si care doresc o iesire cat mai rapida de sub cruce, intrucat ei cred ca au ajuns la capatul puterilor. Da, am spus-o si o mai repet, dorinta ta de a experimenta astfel de lucruri nefiresti eu o inteleg ca pe o lepadare a crucii: tu ai nevoie ca Dumnezeu sa-ti confirme ca exista pentru ca nu ai experienta Crucii care aduce rabdare, nu ai experienta rabdarii care aduce NADEJDEA. TU IL VREI PE MANTUITORUL HRISTOS IN VIATA TA ACUM SI AICI, necrezandu-I cuvintele: "Iata si Eu voi fi cu voi pana la sfarsitul veacurilor." Doriana, Mantuitorul Hristos Se reveleaza si Se impartaseste pe Sine numai in Biserica Sa cea sfanta. |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Citat:
In ce priveste presupunerile dvs despre cata cruce duc eu si cu cata rabdare, cu tot respectul, nu ma cunoasteti. S-au ridicat insa doua probleme interesante, asupra carora v-as ruga sa reveniti: Cum stim ca np se inseala si ortodocsii nu, ca pacatosi suntem toti? Cum deosebim inselarea de adevar? si Citat:
P.S. Va rog sa nu-mi vorbiti despre sfinti trecuti la Domnul. Daca o religie nu are sfinti in viata inseamna ca nu mai are puterea sa sfinteasca si astazi, ci a avut-o doar in trecut. Sau ca trecutul e poveste. Deci, sa vorbim de sfintenia contemporana.
__________________
"Iar mie, să nu-mi fie a mă lăuda, decât numai în crucea Domnului nostru Iisus Hristos, prin care lumea este răstignită pentru mine, și eu pentru lume!" Gal 6:14 |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Pentru mine omul moral sau virtuos e cel care se desavarseste pe sine, care se transforma si se apropie de versiunea optima a firii sale, pe masura ce primeste “lumina”, in timp ce omul indumnezeit (sfant) este un mediu transparent ce radiaza “lumina”, omul ce se desvarseste pe masura ce-i desavarseste pe cei din jurul sau, care lasa in tine urma lui prin puterea spirituala transmisa, care coboara alaturi de tine la radacinile fiintei tale, pentru a te inalta apoi spre Hristos. Exista astfel de oameni printre noi.
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Citat:
Citat:
Eu aș inversa ordinea: pragmatici, dar și sufletiști. 16. 13. Nici o slugă nu poate să slujească la doi stăpâni. Fiindcă sau pe unul îl va urî și pe celălalt îl va iubi, sau de unul se va ține și pe celălalt îl va disprețui. Nu puteți să slujiți lui Dumnezeu și lui mamona.(Lc16,13) Last edited by Demetrius; 01.06.2012 at 02:32:23. |
![]() |
|
Subiecte asemănătoare
|
||||
| Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
| Miscarea Legionara | anonim97 | Generalitati | 366 | 26.08.2013 14:58:23 |
| Miscarea Sfantului Graal | alexandra28again | Generalitati | 4 | 16.07.2008 20:40:13 |
|
|