Flyere la pret de nerefuzat - secretul unei campanii de promovare inteligente

Flyere la pret de nerefuzat - secretul unei campanii de promovare inteligente

Articol sponsorizat

Oare ce pret ar fi dispus sa plateasca companiile si intreprinzatorii pentru promovarea produselor si serviciilor oferite? Unii spun ca, avand in vedere costurile de publicitate la televiziune si radio, care se pot ridica la sute sau chiar mii de euro per 30 de secunde, companiile ar da orice pret pentru a obtine un avantaj, oricat de mic, asupra competitorilor. Mai sunt si cei care spun ca oferirea unui produs sau serviciu de buna calitate va atrage in mod automat publicul, prin urmare reclama se va face de la sine, cu costuri reduse sau poate chiar gratis, din gura-n gura. Specialistii in marketing poate ne vor spune ca o promovare buna este nepretuita si ca este greu de cuantificat.

Totusi, mai sunt si cei care abordeaza problema cumva „mai pe la mijloc”. Adica accepta ideea ca promovarea este totusi necesara pentru supravietuirea pe piata extrem de competitiva din ziua de azi, dar ca este contraproductiv sa cheltuiesti sume mari doar pentru a-ti vedea produsul la televizor pentru mai putin de un minut. Pentru acestia, solutia materialelor promotionale fizice, distribuite „in mana”, precum flyere si pliante. Acestea reprezinta o solutie de marketing mult mai putin costisitoare dar care poate acoperi un numar mare de persoane daca distribuirea se face in locuri bine alese.

Flyere, pret in functie de dimensiuni si tiraj

In functie de dimensiuni si cantitate, flyerele au un pret ce variaza suficient pentru a satisface nevoile si bugetele companiilor si intreprinzatorilor mici si mari deopotriva. Un banal patrat cu latura de 10 centimetri, ideal pentru o transmitere succinta a mesajului, este comercializat la un pret de aproximativ 3 bani per bucata, evident cu conditia realizarii unei comenzi in numar mare, de ordinul miilor de exemplare.

Pentru cel mai raspandit format, cel de o treime de coala A4, care poate transmite mai mult decat un mesaj succint, pretul flyerului variaza de la aproximativ 16 bani per exemplar, pentru comenzi in numar mai redus, pana la aproximativ 3 bani daca se comanda in tiraj ridicat, de ordinul zecilor de mii.

Evident, aceste cifre nu vor acoperi un public atat de larg cum ar acoperi o campanie publicitara executata la radio, la televiziune sau chiar pe internet pe retelele de socializare, insa spre deosebire de acestea, care au costuri ridicate, aceste flyere cu pret scazut, ofera o promovare mai accesibila mai ales pentru afacerile mici care vor sa atraga publicul local.

Unii producatori ofera, pe langa serviciile de tiparire a fluturasilor sau pliantelor, si servicii de distributie a acestora, ceea ce evident va ridica putin pretul. Astfel, daca se include in pret si distribuirea, pe langa tiparire, pretul unui flyer in format o treime A4 poate ajunge la 20 de bani per bucata iar pentru formatul mai mare, A5, se poate ajunge la pretul de 25 de bani per exemplar. Oricum ar fi, aceste costuri sunt mult mai accesibile decat alte metode de promovare si reprezinta o solutie de mijloc intre a renunta la promovarea afacerii complet si a bloca sume mari pentru marketing. De aceea, cand vorbim despre flyere ieftine, pretul acestora este un subiect delicat!
 

16 Iulie 2017

Vizualizari: 542

Voteaza:

Flyere la pret de nerefuzat - secretul unei campanii de promovare inteligente 0 / 5 din 0 voturi.

Adauga comentariu

Pentru a adauga un comentariu este nevoie sa te autentifici.

RETELE SOCIALE

Calatoria mea prin lumea de dincolo
Calatoria mea prin lumea de dincolo Cartea pe care o țineți acum în mâini este o mărturie scrisă cu dorința de a-i aduce cititorului vestea cea bună: nu suntem zidiți pentru moarte, ci pentru viață veșnică. Viața noastră are sens, iar niciunii dintre oamenii care au trăit vreodată pe acest 36.00 Lei
Sfantul Paisie Aghioritul isi face autobiografia
Sfantul Paisie Aghioritul isi face autobiografia Cine nu-l cunoaște pe Sfântul Paisie Aghioritul? Încă mai trăiesc cei care l-au cunoscut personal și care, povestind despre sfântul, varsă o lacrimă de recunoștință și de dor pentru acela care le-a umplut inima de dragoste pentru Dumnezeu, le-a dat 35.00 Lei
Ultima vanzare a pacatului
Ultima vanzare a pacatului Dacă iei în mână acest text, nu ai cum să-l mai lași decât atunci când ai terminat lectura. Subiectul în sine, împreună cu harul autorului, fac din acest roman o excepțională pagină de literatură.Luș Ursu este un om profund, care are în el acel dar de la 35.00 Lei
Biserica, Lume si Imparatie
Biserica, Lume si Imparatie Părintele Alexander Schmemann este unul din cei mai importanți teologi contemporani, ale cărui preocupări teologice s-au centrat pe rolul Euharistiei în viața Bisericii. Firește, studiile sale au atins și alte teme, toate având relevanță pastorală. 43.00 Lei
Ai grija!
Ai grija! Limitele se pun atunci când din centru al lumii devenim observatori ai istoriei celuilalt. Şi dacă n-o judecăm, ci o înţelegem şi o percepem, în afara hărţilor noastre, noi vom alege dacă ne vom muta, dacă vom pleca, dacă vom rămâne sau dacă ne vom 14.00 Lei
Rugaciunea lui Iisus: calauza inimii catre Dumnezeu - Editia a II-a
Rugaciunea lui Iisus: calauza inimii catre Dumnezeu - Editia a II-a Nu sunt o expertă în Rugăciunea lui Iisus, dar m-aș bucura să vă pot ajuta să o înțelegeți măcar atât cât o înțeleg eu. Prea mulți dintre noi își petrec zilele având sentimentul că Dumnezeu este departe, ocupat cu lucruri mult mai importante. Însă Domnul 25.00 Lei
„Ramaneti intemeiati in credinta”. Persoana si comuniune in teologia Sfantului Dumitru Staniloae
„Ramaneti intemeiati in credinta”. Persoana si comuniune in teologia Sfantului Dumitru Staniloae În ultimele decenii, teologia creștinã s-a aplecat cu mult interes asupra tainei persoanei. Aceasta s-ar putea datora atât actului necesar de deslușire, predare și receptare a Revelației dumnezeiești, cât și provocãrilor pe care le întâmpinã ființa umanã 55.00 Lei
Parintii Bisericii despre teologie (Patristica 36)
Parintii Bisericii despre teologie (Patristica 36) Părinții Bisericii Primare au fost mari teologi - deși nu se considerau ca atare - și păstori iscusiți, implicați în viața de zi cu zi a cetății și în conducerea propriilor congregații. Părinții au răspuns la marile întrebări formative ale credinței 66.00 Lei
Metafizica energiilor divine si schisma bisericii (Patristica 37)
Metafizica energiilor divine si schisma bisericii (Patristica 37) În această călătorie în istoria filosofiei și a teologiei creștine, David Bradshaw (Universitatea din Kentucky, Catedra de Filosofie) demonstrează că unul dintre motivele principale ale Marii Schisme (1054) a fost înțelegerea greșită de către apuseni 75.00 Lei
CrestinOrtodox Mobil | Politica de Cookies | Politica de Confidentialitate | Termeni si conditii | Contact