Citat:
În prealabil postat de antoniap
Dumnezeu ne-a lasat porunca sa cinstim Ziua Domnului. Atat.
|
Atât, doar că ziua aceasta e sâmbăta de la Creație și până azi, oricât s-ar strădui diavolul să-I maimuțărească ziua sfântă în care S-a odihnit de toată lucrarea Zidirii.
Citat:
În prealabil postat de antoniap
Conform Vechiului Testament, ziua de odihna, sambata, avea o justificare temeinica. Dar treaba nu era incheiata.
|
Nu cred să existe minciună mai mare cu privire la Creație! Însuși Dumnezeu constată la finalul Creației că
treaba era încheiată și că "toate erau foarte bune". Chiar faptul că S-a odihnit în ziua a șaptea a Creației (sâmbăta) dovedește că
treaba era încheiată. A spune că "
treaba nu era încheiată" e ca și cum L-ai acuza pe Dumnezeu că este leneș (Se odihnește înainte de a-Și termina treaba), ori că e incompetent (face lucruri neterminate sau cu defecte).
Cu cât se încearcă o justificare a călcării sâmbetei, cu atât se adâncește încurcătura teologică ce rezultă de aci.
Citat:
În prealabil postat de antoniap
Cum sa nu sarbatoreasca omul aceasta zi? Ziua Invierii si ziua Pogorarii Sfantului Duh, fara de care nimic nu s-ar putea sfinti! Numai leprosii nerecunoscatori ar putea face una ca asta. Leprosul recunoscator va cinsti ziua pogorarii Sfantului Duh
|
Ziua Învierii (16 Nisan) era prefigurată de "snopul de legănat"-prima roadă, iar ziua Pogorârii Duhului Sfânt (50 de zile mai târziu) prefigurată de Ziua Cincizecimii. Aceste două evenimente nu cădeau în fiecare an în ziua întâi a săptămânii, e deci absurd argumentul că "leprosul" trebuie să sfințească fiecare zi întâi a săptămânii. La care adăugați absența oricărei porunci în privința acestei "sfințiri" și obțineți o sărbătoare irelevantă (decât o dată la nu știu câți ani), o sărbătoare ne-hristică și ne-apostolică, legalizată de un împărat păgân.
Citat:
În prealabil postat de antoniap
si va fi alaturi de apostoli si de Maica Domnului la Sfanta Liturghie sa-i multumeasca lui Dumnezeu pentru toate, straduindu-se sa dobandeasca sanatatea sufletului si mantuire.
|
Absolut jenantă justificarea păzirii duminicii prin apelarea la apostoli și maica Domnului, despre care Evanghelia și epistolele Noului Testament spun că au păzit sâmbăta.
Citat:
În prealabil postat de antoniap
(transformata hristic in prima si a opta)
|
Jalnică această justificare, căci se știe: Dumnezeu a creat săptămâna de 7 (nu de 8) zile! Această încercare de statuare a ”octomânii” (în locul septi-mânii) are precedent (deși e posterioară găselniței ”6+1=8”) doar în săptămâna (de 10 zile) introdusă de guvernul ateu al Revoluției Franceze.