Citat:
În prealabil postat de asteptatorul
Foarte interesant. In Iov 14 (daca sunteti curios sa cititi) se vorbeste despre moarte in toata puterea cuvantului (de-a binelea).
Singura nadejde a lui Iov (daca va muri) nu este legatura cu trupul ci INVIEREA (deranjanta expresie).
"Daca omul odata mort, ar putea sa mai invieze, as mai trage nadejde in tot timpul suferintelor mele".(Iov 14:14)
Iov primeste aceasta nadejde a INVIERII daruite de Hristos si spune: "Dar stiu ca Rascuparatorul meu este viu si ca se va ridica la urma pe pamant. Chiar daca mi se va nimici pielea si chiar daca nu voi mai avea carne, voi vedea totusi pe Dumnezeu."(Iov 19:26-27).
Savantii dvs. iau astfel de versete incercand sa demonstreze lagatura dintre trupul mort si ceva pe care ei il numesc (incorect) suflet. S-a ales praful de toata nadejdea data de Dumnezeu, in INVIEREA lui Hristos.
|
Ma tu nu intelegi legatura.In NT de exemplu ,,carnea" semnifica,mai ales la Pavel,puterea pacatului,izbavirea nu consta intr-o intr-o detasare a sufletului de trup ci a amandouara de carne,de puterea pacatului,la asta se refera.In germana este un concept numit
Heilsgeschichte.Nu este abolita nici o speranta in Inviere,dimpotriva,da daca tu dormi,cum sa intelegi ma?Este diferenta intre abordarea din Iov si cea din Noul Testament,mai ales abordarea paulina.Gasesti expunerea in ,,Das Bild den Menschen"(Kummel).Nu mai rupe evolutia la cum a mers doctrina ca sa-ti iasa tie imaginea,asta nu este interpretare ci viciere.La Iov este o etapa ma,O ETAPA A INTELEGRII.
M-am plictisit.Sa-si bata altcineva capul cu tine,nu inteleg de ce mi-am pierdut eu timpul cand stiam ce va urma.Zi ma cu somnu,Sabatul si ce mai vrei tu si pe cine intereseaza sa comenteze.