![]() |
![]() |
|
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Topcat,stiu foarte bine ce spune evolutia,desi nu ma interesa sa aflu:)
Sa citesc carti despre ea nici nu am timp si nici nu ma intereseaza sa aflu prea multe,sa o aprofundez.Oricum si asa am toate motivele sa o consider neadevarata. In ceea ce priveste "gena ochilor albastri"care spui ca exista la toti oamenii,ar trebui intrucatva sa iti dau dreptate.Toti copii cand se nasc au ochii albastri,desi culoarea lor se poate transforma mai apoi(transforma NU evolua:).Asta are mai putina relevanta cu discutia noastra. Nu ma intereseaza cum intelegi tu exceptia,ea exista si trebuie sa iti dea de gandit. Iar in ceea ce priveste:"Insa chiar daca nu putem fi siguri ca o anume fosila e chiar stramosul nostru, putem deduce ca evolutia a avut loc, mai ales ca teoria permite acest lucru.".Nu putem fi siguri,dar putem deduce.Curioasa maniera de abordare.Parerea mea este ca putem deduce si ca "evolutia nu a avut loc,mai ales ca teoria permite acest lucru",:)asta pentru ca insasi teoria nu se bazeaza pe nimic sigur ci doar pe niste presupozitii. Pai asta nu pot sa inteleg eu,nimic nu e sigur cu teoria asta,dar tu o prezinti ca si cum ar fi reala suta la suta.De ce sa nu fim obiectivi si sa spunem ca ea la fel de bine ar putea fi neadevarata?Oare de ce nu poti sa admiti,doar ai spus ca gandesti stiintific si ca "ai ales stiinta"?Pai demonstreaza-mi ca asa este. In ceea ce priveste altruismul,mi-ai spus sa inteleg " aparitia altruismului la fiintele inferioare".Eu nu pot vorbi despre altruism decat in cazul oamenilor.La animale termenul mai bun este de instinct.Si altruismul poate actiona si instinctual,fie si prin "inducerea in eroare a intelectului" cum ai spus tu,dar el nu exclude si ratiunea.Pai ce inseamna altruismul?El este definit astfel:"Atitudine morală sau dispoziție sufletească a celui care acționează dezinteresat în favoarea altora; doctrină morală care preconizează o asemenea atitudine".Se poate vorbi la "fiintele inferioare",despre dispozitii sufletesti,despre atitudini morale?Nicidecum,ele sunt specifice doar omului.Omul poate da dovada de altruism si in urma empatiei.Se poate vorbi la animale de empatie?Nu,aceasta presupune ratiune. Sunt toate motivele sa credem ca teoria evolutionista se inseala,prin insasi faptul ca omul nu poate fi clasat alaturi de animale.Este altruist,rational,este asa cum nici un animal nu va ajunge niciodata sa fie,nici in perioade de trilioane de ani. Last edited by Totpeetor; 19.11.2009 at 19:52:40. |
#2
|
|||||
|
|||||
![]()
Nu m-ai convins
Citat:
Citat:
Citat:
Cind va exista alta teorie (stiintifica) mai discutam Citat:
Cind Copernic a explicat mult mai simplu mersul aparent al planetelor pe cer, renuntind la teoria geocentrica, a enuntat teoria heliocentrica, atunci fiind doar o teorie. Acum e o certitudine. Asa se intimpla cu toate teoriile stiintifice, pe masura ce se dezvolta exista din ce in ce mai multe fenomene adevarate. La fel si cu teoria evolutiei. Chiar daca nu recunoasteti evidenta, teoria evolutiei era doar o teorie numai pe vremea lui Darwin. Acum ea e un fapt, teorii mai sint doar mecanismele fine ce o guverneaza. As fi de acord sa o prezint ca posibil neadevarata (desi stiinta nu asta isi propune, ea isi propune in primul rind sa ne dea instrumente de predictibilitate) numai daca religia si creationismul ar fi prezentate in mod proportional, adica total neadevarate. Citat:
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Nimeni nu a gasit niciodata vreo fosila care sa nu isi gaseasca locul in stratul geologic corespunzator. Dar e mult mai simplu sa credem ca totul a fost creat pentru a crea iluzia perfecta a evolutiei. |
![]() |
Tags |
evolutionism |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Despre ereziarhi, erezii si combaterea acestora la Sfintele Sinoade Ecumenice | tot-Laurentiu | Dogmatica | 15 | 11.04.2014 00:40:59 |
Puncte comune intre catolicism si ortodoxie | PadreCory | Biserica Romano-Catolica | 17 | 12.04.2008 01:35:49 |
|