Campania - Mami, inima lui bate! - la final

 

In perioada 6 iunie - 6 iulie 2007, Asociatia "Pro-Vita" pentru nascuti si nenascuti, filiala Craiova, a derulat o campanie de constientizare a efectelor negative ale avortului, intitulata "Mami, inima lui bate!".

Campania s-a desfasurat prin difuzarea unor spoturi radio si realizarea unor dezbateri radiofonice, avand ca tema avortul si consecintele acestuia asupra femeii, familiei si societatii. De asemenea au fost distribuite pliante informative in cabinete medicale, gradinite, universitati, dar si in alte institutii din municipiul Craiova.


Grupul tinta vizat de campanie a fost reprezentat de parinti, tineri si alte categorii expuse acestui flagel care situeaza Romania pe primul loc in randul tarilor din Uniunea Europeana, cu o rata a avorturilor de 883,37 la 1000 de nascuti vii.

Campania "Mami, inima lui bate!" a urmarit sa informeze persoanele care vad in avort o solutie, dar care nu constientizeaza ca intreruperea de sarcina inseamna intreruperea vietii propriului copil.

Campania a fost organizata in parteneriat cu Centrul de Consiliere si Formare "Sfintii Arhangheli Mihail si Gavril" si Asociatia Studentilor Crestini Ortodicsi Romani din Craiova. Partenerul media al campaniei a fost Radio Logos, post de radio aflat sub patronajul Mitropoliei Olteniei.

 

 

.

06 Iulie 2007

Vizualizari: 1627

Voteaza:

Campania - Mami, inima lui bate! - la final 0 / 5 din 0 voturi.

Adauga comentariu

Pentru a adauga un comentariu este nevoie sa te autentifici.

RETELE SOCIALE