Tratament eficient al cancerului esofagian

Tratament eficient al cancerului esofagian Mareste imaginea.

Ce este Cancerul esofagian

Cancerul esofagian este cancerul care apare in esofag - un tub lung, golcare ruleaza de la gat la stomac. Esofagul poartă alimentele pe care le înghiți la stomac pentru a fi digerate.

Cancerul esofagian incepe de obicei in celulele care căptușesc interiorul esofagului. Cancerul esofagian pot apărea oriunde de-a lungul esofagului, dar în in cazul persoanelor din Statele Unite, aceasta apare cel mai frecvent în porțiunea inferioară a esofagului. Mai mulți bărbați decât femei fac cancer esofagian.

Estimare de cazuri noi si decese din cauza cancerului esofagian in Statele Unite in 2013

• Noi cazuri: 17990
• Decese: 15210

Incidenta cancerului esofagian a crescut in ultimele decenii, care coincide cu o schimbare in tipul histologic și localizarea tumorii primare.

Adenocarcinomul esofagului este acum mult mai raspandit decat carcinomul cu celule scuamoase in Statele Unite si Europa de Vest, cu cele mai multe tumori localizate in esofag distal. Cauza pentru creșterea incidenței și demografice modificări este necunoscuta.

Deși s-au identificat factori de risc pentru carcinom cu celule scuamoase ale esofagului (de exemplu, tutun, alcool, dieta), factorii de risc asociați cu adenocarcinom esofagian sunt mai putin clari. Prezența esofagului Barrett este asociat cu un risc crescut de a dezvolta adenocarcinom și refluxul cronic este considerat cauza predominantă a metaplaziei Barrett.

Rezultatele unui studiu de caz controlat pe baza populației din Suedia sugereaza cu tarie ca refluxul gastroesofagian simptomatic este un factor de risc pentru adenocarcinom esofagian. Frecvența, severitatea și durata simptomelor de reflux au fost corelate pozitiv cu risc crescut de adenocarcinom esofagian.

Care sunt simptomele cancerului esofagian?

La început nu ar putea fi nici un simptom. In cazurile de cancer mai avansate, simptomele de cancer esofagian includ:

• Dificultate sau durere la înghițire

• Scădere în greutate

• Durere în piept, în spatele sternului

• Tuse

• Răgușeală

• Indigestie și arsuri în capul pieptului

Care sunt factorii de risc pentru cancerul esofagian?

Există o serie de factori care cresc riscul unei persoane de a dezvolta cancer esofagian. Acestea includ:

• Boala de reflux gastroesofagian (GERD), în care conținutul și acidul din stomac urca înapoi în sus, în esofag, crește semnificativ riscul de adenocarcinom. Se estimează că aproximativ 30% din cazurile de cancer esofagian sunt legate de GERD.

• Fumatul sau o altă utilizare a tutunului.

• Consumul de alcool.

• Esofagul Barrett, o boala care afecteaza partea inferioară a esofagului și poate duce la cancer esofagian. Esofag Barrett poate fi cauzat de GERD. De-a lungul timpului, acidul din stomac în esofag poate determina modificări ale celulelor care cresc riscul de adenocarcinom.

În plus, anumite grupuri - bărbați, persoanele în vârstă și afro-americani - au un risc mai mare de cancer esofagian.
Cum este diagnosticat cancerul esofagian?

Pentru a diagnostica cancerul esofagian, medicul dumneavoastră vă va revizui simptomele, istoricul medical, și vă examinează. În plus, el sau ea poate solicita anumite teste de sange si radiografii.

Testele pentru cancer esofagian pot include:

Bariu înghițit cu raze X, în care se bea un lichid care acopera esofagul. Acest lucru face ca esofagul sa fie vizibil pe radiografie, astfel încât medicul dumneavoastră să poate identifica problemele.

Endoscopie: medicul trece un endoscop, un tub subtire, luminat, pe gât în esofag să-l examineze. Endoscopicul cu ultrasunete foloseste undele sonore pentru a oferi mai multe informații cu privire la gradul de implicare a tumorii în tesuturile din jur.

Biopsia: în timpul unei endoscopii, medicul poate lua celule sau tesuturi din esofag. Celulele sunt examinate la microscop pentru prezența cancerului sau alte probleme.

Alte teste, inclusiv tomografie computerizata (CT), tomografie cu emisie de pozitroni (PET), scanare, toracoscopie și laparoscopie, pot fi efectuate pentru a determina dacă cancerul s-a răspândit sau metastazeaza, in afara esofagului. Acest proces este numit "de așteptare." Doctorul are nevoie de aceste informații pentru a planifica tratamentul.

Semne si simptome ale cancerului esofagian

Cancerul de esofag este de obicei descoperit datorita simptomelor pe care le provoaca . Diagnosticul la oamenii fara simptome este rar și de obicei accidental ( din cauza testelor efectuate pentru alte probleme medicale ) . Din păcate , cele mai multe tipuri de cancer esofagian nu determina simptome pana cand nu au ajuns la un stadiu avansat , atunci când acestea sunt mai greu de tratat .

Probleme la înghițirea alimentelor sau a apei

Cel mai frecvent simptom al cancerului esofagian este o problemă de înghițire , cu o senzatie ca mancarea este blocat în gât sau piept , sau chiar inecare cu produse alimentare . Termenul medical pentru probleme de inghitire este disfagie . Aceasta este de multe ori ușoară atunci când începe , iar apoi se agraveaza in timp ce deschiderea din interiorul esofagului se ingusteaza .

Când înghițirea devine tot mai grea , oamenii isi schimba de multe ori dieta si obiceiurile alimentare, fără să o știe . Ei iau muscaturi mici si mestecai alimentele cu mai multă atenție și încet . Cand tumora creste mare, problema se poate agrava . Oamenii atunci poate începe consumul de alimente moi , care trec prin esofag mai ușor . Ei evita pâinea și carnea , deoarece aceste alimente de obicei se blocheaza la nivelul esofagului in aceste situatii. Disfagia se poatemanifesta destul de rău astfel că unii oameni nu mai manca alimente solide deloc și trec la o dieta cu lichide . În cazul în care cancerul continuă să crească , la un moment dat chiar lichidele ar putea fi greu de inghitit .

Pentru a ajuta la trecerea alimentelor prin esofag , glandele salivare produc mai multa saliva . Acest lucru face ca unii oameni sa se planga salivatie abundenta si de mucus.

Durerea toracică

Uneori , oamenii se plâng de durere sau disconfort în partea mijlocie a toracelui . Unii oameni descriu o senzație de presiune sau de arsură în piept . Aceste simptome sunt mai adesea cauzate de alte patologii decât cancerul, cum ar fi arsurile la stomac , astfel încât acestea sunt rareori văzute ca un semnal de aparitie a cancerului esofagian.

Ingerarea poate deveni dureroasa in cazul in care cancerul este suficient de mare pentru a limita trecerea alimentelor prin esofag . Durerea poate fi simtita la câteva secunde după înghițire, in momentul in care alimentele solide sau lichide ajung la nivelul tumorii si nu pot trece de spatial ingustat.

Pierderea in greutate

Aproximativ jumatate din persoanele cu cancer esofagian pierd in greutate ( involuntar ) . Acest lucru se întâmplă pentru că problemele lor de inghitire ii impiedica de la a mânca suficient pentru a mentine greutatea lor . Alți factori includ un apetit scazut si o crestere a metabolismului datorita cancerului .

Alte simptome

Alte simptome posibile ale cancerului esofagian pot include :

- Raguseala

- Tuse cronica

- Vărsături

- Sughit

- Pneumonie

- Durere osoasă

- Sângerare din esofag .

Acest sânge trece apoi prin tractul digestiv , care poate colora scaunul in negru . De-a lungul timpului , această pierdere de sânge poate duce la anemie ( niveluri scăzute de globule roșii) , ceea ce poate face o persoana sa se simta obosita .

Având una sau mai multe dintre simptomele de mai sus nu înseamnă că aveți cancer esofagian . De fapt , multe dintre aceste simptome sunt mai susceptibile de a fi cauzate de alte condiții . Totuși , dacă aveți oricare dintre aceste simptome , în special la dificultati la inghitire, este important sa fie verificate de către un medic , astfel încât cauza poate fi găsita și tratata , dacă este necesar .

Daca doriti mai multe informatii despre tratamentul eficient al cancerului esofagian va rugam sa completati formularul accesand link-ul de mai jos sau la numar de telefon 0723.269.701

Formular pacienti: https://detoxamin.info/contacteaza-echipa-medicala/

28 Aprilie 2016

Tratament eficient al cancerului esofagian 3.00 / 5 din 2 voturi.