Design, tiparire, distributie. Flyerele ca mod de fidelizare si informare

Design, tiparire, distributie. Flyerele ca mod de fidelizare si informare

Articol sponsorizat

Folosit deopotriva de companiile mari, de micii intreprinzatori, microintreprinderi si chiar de partide politice in campaniile electorale, simplele flyere transmit mai pe larg mesajul expeditorului catre publicul interesat si catre clientela deja existenta, avand rol in fidelizarea acesteia.

In functie de bugetul utilizatorului cat si de mesajul care se vrea transmis, design-ul acestuia, flyerele se diferentiaza in functie de modul de imprimare, hartia folosita precum si prin diverse metode, care mai de care mai creative, in vederea atragerii atentiei celor interesati.

Pentru o mica afacere sau o micro-intreprindere si chiar, de ce nu, in cazul persoanelor fizice care au un mesaj de transmis, tiparirea se poate face cu o simpla imprimanta color cu jet de cerneala, folosind banala hartie A4 care se gaseste in orice librarie. Desigur, folosirea unei hartii mai buna calitativ, eventual lucioasa si compatibila cu imprimanta cu jet vor da un aspect mai profesional produsului. Desi acest mod de proiectare si tiparire este la indemana oricui, dezavantajul este dat de faptul ca o astfel de abordare va produce un numar redus de flyere, care de altfel vor avea si costuri destul de mari, de aici si limitarea metodei la persoanele fizice. Pentru crearea unui numar mai mare de produse, este necesara o abordare profesionala care presupune externalizarea serviciului catre o companie specializata. Astfel, flyerele ieftine vor fi tiparite cu o tehnologie corespunzatoare de tip „offset”, ce presupune separarea culorilor primare individuale si imprimarea lor pe suport, una cate una, cu intermediul unor matrite speciale. Aceasta tehnologie ramane singura viabila cand vine vorba de imprimarea unui numar foarte mare, de ordinul miilor sau chiar zecilor de mii de exemplare. De aceea folosirea unor servicii profesionale de fabricare este inevitabila pentru intreprinderile mijlocii sau companiile mari, care necesita un numar ridicat de exemplare, este chiar recomandat si micilor intreprinzatori care vor sa atinga un numar cat mai mare de clienti, sporind astfel sansele de succes a afacerii lor.

Si ca veni vorba de transmis mesajul catre clienti si mentinerea interesului acestora fata de afacere, metodele de impaturire au si ele rolul de a da o componenta distinctiva acestor materiale. Desigur, cea mai simpla si cea mai utilizata este simpla impaturire a pliantului in trei sub forma de litera U (sau C, depinde de unghiul din care privim!) dar pe langa aceasta metoda clasica exista cea sub forma de „obloane”, in care sferturile din margine sunt indoite catre centru. Plierea sub forma de Z sau acordeon are rolul de a face pliantul mai compact, fara a micsora insa spatiul total de imprimare, la fel si indoirea in sferturi, fie pe latura lunga fie pe latura scurta.

Ca distribuire, de obicei, aceste flyere se ofera clientilor la festivaluri si targuri cu anumita tematica, unde publicul este deja pre-selectat si se cunoaste deja interesul pentru produsul sau serviciul oferit. De unde le poti cumpara? Exista destule magazine online, precum e-flyere sau alte tipografii, care ofera flyere ieftine, la preturi foarte convenabile! Ramane doar sa alegeti varianta cea mai buna din punct de vedere al pretului si calitatii!

07 Iulie 2017

Vizualizari: 602

Voteaza:

Design, tiparire, distributie. Flyerele ca mod de fidelizare si informare 0 / 5 din 0 voturi.

Adauga comentariu

Pentru a adauga un comentariu este nevoie sa te autentifici.

RETELE SOCIALE

Calatoria mea prin lumea de dincolo
Calatoria mea prin lumea de dincolo Cartea pe care o țineți acum în mâini este o mărturie scrisă cu dorința de a-i aduce cititorului vestea cea bună: nu suntem zidiți pentru moarte, ci pentru viață veșnică. Viața noastră are sens, iar niciunii dintre oamenii care au trăit vreodată pe acest 36.00 Lei
Sfantul Paisie Aghioritul isi face autobiografia
Sfantul Paisie Aghioritul isi face autobiografia Cine nu-l cunoaște pe Sfântul Paisie Aghioritul? Încă mai trăiesc cei care l-au cunoscut personal și care, povestind despre sfântul, varsă o lacrimă de recunoștință și de dor pentru acela care le-a umplut inima de dragoste pentru Dumnezeu, le-a dat 35.00 Lei
Ultima vanzare a pacatului
Ultima vanzare a pacatului Dacă iei în mână acest text, nu ai cum să-l mai lași decât atunci când ai terminat lectura. Subiectul în sine, împreună cu harul autorului, fac din acest roman o excepțională pagină de literatură.Luș Ursu este un om profund, care are în el acel dar de la 35.00 Lei
Biserica, Lume si Imparatie
Biserica, Lume si Imparatie Părintele Alexander Schmemann este unul din cei mai importanți teologi contemporani, ale cărui preocupări teologice s-au centrat pe rolul Euharistiei în viața Bisericii. Firește, studiile sale au atins și alte teme, toate având relevanță pastorală. 43.00 Lei
Ai grija!
Ai grija! Limitele se pun atunci când din centru al lumii devenim observatori ai istoriei celuilalt. Şi dacă n-o judecăm, ci o înţelegem şi o percepem, în afara hărţilor noastre, noi vom alege dacă ne vom muta, dacă vom pleca, dacă vom rămâne sau dacă ne vom 14.00 Lei
Rugaciunea lui Iisus: calauza inimii catre Dumnezeu - Editia a II-a
Rugaciunea lui Iisus: calauza inimii catre Dumnezeu - Editia a II-a Nu sunt o expertă în Rugăciunea lui Iisus, dar m-aș bucura să vă pot ajuta să o înțelegeți măcar atât cât o înțeleg eu. Prea mulți dintre noi își petrec zilele având sentimentul că Dumnezeu este departe, ocupat cu lucruri mult mai importante. Însă Domnul 25.00 Lei
„Ramaneti intemeiati in credinta”. Persoana si comuniune in teologia Sfantului Dumitru Staniloae
„Ramaneti intemeiati in credinta”. Persoana si comuniune in teologia Sfantului Dumitru Staniloae În ultimele decenii, teologia creștinã s-a aplecat cu mult interes asupra tainei persoanei. Aceasta s-ar putea datora atât actului necesar de deslușire, predare și receptare a Revelației dumnezeiești, cât și provocãrilor pe care le întâmpinã ființa umanã 55.00 Lei
Parintii Bisericii despre teologie (Patristica 36)
Parintii Bisericii despre teologie (Patristica 36) Părinții Bisericii Primare au fost mari teologi - deși nu se considerau ca atare - și păstori iscusiți, implicați în viața de zi cu zi a cetății și în conducerea propriilor congregații. Părinții au răspuns la marile întrebări formative ale credinței 66.00 Lei
Metafizica energiilor divine si schisma bisericii (Patristica 37)
Metafizica energiilor divine si schisma bisericii (Patristica 37) În această călătorie în istoria filosofiei și a teologiei creștine, David Bradshaw (Universitatea din Kentucky, Catedra de Filosofie) demonstrează că unul dintre motivele principale ale Marii Schisme (1054) a fost înțelegerea greșită de către apuseni 75.00 Lei
CrestinOrtodox Mobil | Politica de Cookies | Politica de Confidentialitate | Termeni si conditii | Contact