Casatoria homosexualilor

Casatoria homosexualilor

Homosexualitatea ia un chip nou pe zi ce trece. Daca acum ceva vreme vorbeam despre homosexualitate ca fiind un pacat, discutam despre interzicerea manifestarilor acestora in public, astazi ne vedem nevoiti sa discutam despre casatoriile legalizate intre homosexuali si despre dreptul de a infia si creste copii. Noutatea sta in faptul ca aspectul moral a iesit din discutie. Homosexualitatea se pune acum in termeni de legalitate juridica. Societatea este chemata sa priveasca la fel toata lumea.

Suntem chemati sa parasim lumea marcata de diferenta. Sa nu mai vedem nicio diferenta intre cei ce iubesc o persoana de sex diferit si cei ce iubesc o persoana de acelasi sex. Ni se spune ca acceptarea casatoriei homosexualilor trebuie sa devina o datorie pentru cei care se doresc a fi cetateni model.

Se invoca faptul ca suntem datori sa iubim. Si putem cunoaste puterea noastra de a iubi pe masura deschiderii fata de acceptarea casatoriei homosexualilor. Cu alte cuvinte, cu cat suntem mai deschisi, cu atat iubim mai mult. In realitate se pierde din vedere ca iubirea curata este cea care "se bucura de adevar" (Epistola Intai catre Corinteni 13, 6).

Nicio persoana nu trebuie sa accepte drept adevar aceste pretentii. Ce inseamna a nu mai exista diferenta? A inlocui Ortodoxia oricand cu orice alta invatatura despre Dumnezeu, a numi noaptea zi, zambetul plans, omul pacatos fiinta virtuoasa etc. A cultiva confuzia.

Sigur ca o lume despartita de Dumnezeu, una care nu mai doreste sa oficieze Taina Casatoriei in biserica, sa nu mai aiba copii, e deschisa cu usurinta in a spune da acestor casatorii. Daca ele nu cauta decat satisfacerea propriilor placeri, de ce s-ar opune pentru satisfacerea altor chipuri de placeri? Daca ei inteleg denaturat relatia lor, de ce s-ar opune altor denaturari?

In actul creatiei Dumnezeu a imprimat barbatului si femeii menirea de a fi un singur trup. Din acest motiv oricat de mult s-ar uni un barbat cu un alt barbat, niciodata unirea acestora nu va avea rezultatul legaturii unui barbat cu o femeie - nasterea de prunci. Asadar, pentru a da nastere vietii e nevoie de un barbat si o femeie. E usor de afirmat ca un barbat si o femeie nu sunt acelasi lucru cu doi barbati sau doua femei.

In concluzie, nu putem pune un semn de egalitate intre casatoria heterosexualilor si cea a homosexualilor. A nu mai vedea nicio diferenta intre ele, inseamna a nega realitatea.

Imi doresc sa traiesc intr-o lume marcata de diferenta si mi-as dori sa nu vina niciodata vremea cand orice se poate decreta.

Adrian Cocosila
 

.
Pe aceeaşi temă

20 Februarie 2013

Vizualizari: 6631

Voteaza:

Casatoria homosexualilor 4.25 / 5 din 8 voturi. 15 review utilizatori.

Comentarii (15)

  • ion pufanPostat la 2013-02-24 14:39

    Sa urim pacatul si sa iubim pacatosii.

  • adriana gheorghePostat la 2013-02-21 10:38

    nu sunt de acord sub nici o forma cu homoxexualitatra. Dumnezeu a creat barbatul si femeia ca sa fie un singur trup si sa dea nastere la copii............

  • sorin panteaPostat la 2013-02-20 22:38

    Conform revistei Familia ortodoxa, in Rusia ar putea scoate definitiv in afara legii propaganda homosexuala! Cu sprijinul Bisericii Ortodoxe Ruse, actul legislativ de restrangere a posibilitatii de propaganda a fost initiat. Gesturile in public vor deveni pasibil de amenzi. Puteam vedea ca daca se vrea se poate! Cu ajutorul lui DDumnezeu mai poate exista normalitate. De ce la noi nu se face nimic? Probabil pentru ca gura UE e prea mare pentru guvernantii nostri. Pentru ca ce se dicteaza la Washington si Bruxelles se executa fara drept de comentariu. Am importat o gramada de culturi si traditii foarte paguboase odata cu schimbarea regimului comunist... Sa ne trezim odata si cu ajutorul lui Dumnezeu sa facem ceva pentru apararea dreptului la normalitate. Pentru ca daca nu facem nimic, anormalitatea va deveni incet, incet, normalitate, odata cu trecerea timpului si cu obisnuinta. Sa ne ajute bunul Dumnezeu!!! .

  • Marius TurcuPostat la 2013-02-20 20:04

    Ma bucur ca in tara noastra, biserica(cea ortodoxa in special) inca are ceva de spus! Sa ajute Bunul Dumnezeu ca biserica ortodoxa sa NU tolereze(ca si pana acum) acest pacat(strigator la cer).Mai mult decat atat, noi ca si oameni care ne numim crestini sa sustinem biserica si sa traim asemeni Mantuitorului Nostru Iisus Hristos pentru ca ceilalti sa inteleaga Adevarul. Pana la urma, Dumnezeu nu a creat barbatul si barbatul ci barbatul si femeia ;) Bunul Dumnezeu sa ne miluiasca cu Harul Sau :)

  • Vasile Dan Postat la 2013-02-20 15:20

    Pentru ca nicaieri in natura nu vedem ca exista egalitate ,ci diferente,nici oamenii nu se nasc egali. Suntem deosebiti unul fata de celalalt,lucru demonstrat de stiinta.Avem ADN-ul diferit,avem amprentele diferite,irisul diferit,amprenta vocala diferita asa incat niciun om de la inceputul creatiei pana azi nu este identic cu un altul.Fiecare persoana este unica si irepetabila de aceea si frumoasa.De aceea este posibila indragostirea . Frumusetea unicitatii face posibila iubirea.Numai ca iubirea nu este totuna cu acuplarea,nu se limiteaza numai la erotismul carnal ci este un sentiment mult mai spiritual,mult mai adanc si propriu sufletului nostru.Si ea vine din nevoia de desavarsire a noastra din nevoia fireasca de frumos.in diversitate,in alteritate cautam darul care ne implineste,frumusetea care ne este necesara si noi n-o avem pentru ca este in cealalta jumatate randuita de Dumnezeu pentru ca omul sa fie intreg si sa aiba posibilitatea desavarsirii.Unuia, Dumnezeu ii daruieste cinci talanti ,altuia doi,iar aluia unul. De aceea lumea este frumoasa pentru ca este de o diversitate minunata.Daca toti am fi egali ,la fel, intru toate,lumea ar fi coplesitor de monotona.Boala este urmarea pacatului,asadar pacatul trebuie aratat ca ceea ce este ,ca deviere de la firescul natural sadit de Dumnezeu in om.Boala ca pacat trebuie urata, bolnavul,pacatosul trebuie tratat ,ingrijit,iubit.In vremea pototpului,pacatele trupesti devenisera acceptate ca normalitate si Dumnezeu a hotarat pierderea omenirii care faptuia pacatul si doar opt suflete au fost izbavite.Tot pacatele trupesti si devierea de la normalitate au atras pierderea cetatilor Sodoma si Gomora, de numele carora se leaga azi ,in dictionare ,numele practicilor pacatelor trupesti impotriva firii.Cum e posibil sa privesti ca normalitate anormalul ? Cine altcineva decat " cel rau" poate sa ceara oamenilor sanatosi sa accepte boala ca normalitate? Cine altcineva decat acela si slujitorii lui pot legifera anormalitatea? Daca nu luam atitudine astazi cand se incearca acestea, vom fi raspunzatori la Judecata pentru pacatul prin omisiune,pentru pacatul de a nu marturisi credinta dreapta despre creatia lui Dumnezeu. Decrete pot sa dea legiuitorii celui rau ,dar anormalitatea nu o pot face normalitate oricate decrete ar da si oricat de savanti si de multi ar fi ei. Normalitatea nu se voteaza.Nu tine de statistica,de numar,de majoritati.Normalitatea tine de creatie ,iar creatia de Dumnezeu. Sa ne straduim sa spunem curat si raspicat "la ce este da ,da si la ce este nu ,nu",cum spune Sfantul Apostol Iacov,in epistola sa. Asa sa ne ajute Dumnezeu !

  • Stefan Mihai MartinescuPostat la 2013-02-20 11:45

    Daca imperativul legislativ si sminteala lumii de astazi este de partea lor. Daca miselia le este sustinuta de catre ighemoni si promovata de Cezari. Iata cum ei sunt aparati in cel mai cinic mod chiar si de cei care nu sunt asemenea lor in acte si fapte dar verbal le impartasesc si sustin boala...

  • Vasa NastaPostat la 2013-02-20 11:38

    Doamne Iisuse Hristoase Fiul lui Dumnezeu te rog tine-ne mintea, sufletul si trupul intreg si sanatos atat noua cat si copiilor nostri ca sa putem face fapte bune si sa traim in curatenie sufleteasca si trupeasca in credinta Ta cea Sfanta ! Amin.

  • DUMITRU ALBUPostat la 2013-02-20 11:26

    [De ce atâta ipocrizie? Până la urmă, conform dogmelor religioase, actul sexual este oricum un păcat, fie că este săvârşit de o pereche hetero sau de una gay. Istoria a consemnat destule cazuri: într-o astfel de relaţie, poate exista uneori chiar mai multă afecţiune şi preţuire creştină decât în orice cuplu patetic care si-a pus pirostriile la biserica. Cred ca mai înainte de toate, ar trebui predicata toleranţa în această chestiune. Nu cred nicidecum că Dumnezeu, dacă l-ar întreba cineva acum, ar mai propune arderea pe rug a acestora (care a fost un abuz explicabil acelor timpuri întunecate chiar şi pentru Biserică). Şi nu, nu cred că doar satisfacerea plăcerii este căutată în astfel de cupluri. De multe ori, ele apar între oameni cu înalte aspiraţii intelectuale. Aşa că abordarea acestui subiect delicat într-o astfel de manieră este aceea care trebuie condamnată, şi nu comunitatea gay în sine. Precizez că nu sunt gay.] Dupa citirea textului am remarcat ca esti un mincinos. Zici ca nu esti "gay" dar te semnezi cu "suzana". Ii inveti tu pe oameni cum sa traiasca.... Dar tu cum traiesti? Mincinos am vazut ca esti, pervers asisderea, neascultator fata de Dumnezeu si Legea Lui LA FEL.... Cum iti permiti sa dai sfaturi si sa aperi depravatii pe un sit ortodox? Tie si celor care vreti sa traiti dupa capul vostru iti spun ca Dumnezeu pedepseste crunt astfel de trairi, pt ca ele duc la moarte soirituala prin indepartarea de Dumnezeu. A clasifica astfel de preocupari bolnave (morbide chiar) drept normale, denota starea grva in care te afli. Daca societatea a decazut, nu se mai incadreaza in trairea crestina, in ceea ce Dumnezeu cere in Vechiul Testament, prin Iisus Hristos si prin Apostioli, nu inseamna ca trebuie sa fac ce zice, ce cere aceasta societate , in care depravati se constituie in factor de decizie si dau "legi" după starea lor cazuta. Nu pot sa fiu de acord cu o societate alienata, in care sistemul politic si legislativ, institutiile statului, mass-media, duc omul spre iad cu nonsalanta, fiind un instrument al satanei. Nu poti gasi justificari atunci cand tu ca om nu te mai incadrezi in tiparul prototipului crestin. Omul nu poate fi parte din biserica lui Iisus Hristos, daca el se incapataneaza sa ramana intr-un anumit tipar. Iubirea nu inseamna acceptarea pacatului, spre perpetuarea lui. La fel cum si toleranta ceruta de "societatea civila' nu este altceva decat o stratagemea prin care se doreste perpetuarea unor vicii si abatere de la Legea Creatorului. “Nu cred nicidecum că Dumnezeu, dacă l-ar întreba cineva acum, ar mai propune arderea pe rug a acestora (care a fost un abuz explicabil acelor timpuri întunecate chiar şi pentru Biserică)” bla, bla….. Si cine ma rog sa IL intrebe pe Dumnezeu ce zici tu? Unul ca tine? Si cum adiaca “ar mai propune”? … Am impresia ca IL privezi pe Dumnezeu de puterea Sa si atributle Sale, subordonandu-L puterii lumesti… Auzi la suzana, Dumnezeu sa propuna… Esti distrus rau. Dumnezeu dispune, nu propune, asta sa stii. Nu te joci cum vrei tu cu Dumnezeu şi î spui ce sa faca, tu care esti sub semnul intrebarii, dpdv existential.

  • a bPostat la 2013-02-20 11:24

    Ipocrizie? La ce va referiti? De unde si pana unde dogmele ortodoxe spun ca actul sexual este un pacat. Cine va invatat pe dumneavoastra doamna Lascu dogmele credintei ortodoxe ale carei practici le confundati cu cele ale bisericii papistase ale "romano-catolicilor" cand spune ti de arderi pe rug. Unirea dintre cei doi soti este binecuvantata prin taina casatoriei, care nu are ca scop facerea de copii ci desavarsirea in Hristos. De unde a ti tras dumneavoastra concluzia ca aceste porniri homosexuale vin la oamnei cu inalte aspiratii intelectuale?ce studii sau ce experienta v au aratat asta, cand realitatea arata ca abuzurile suferite in copilarie au lasat urme adanci in sufletele multor "viitori" homosexuali. Nu am nimic cu homosexualii, dar cand ei vor sa recunosti ca a fi homo e natural, atunci apare o problema de constiinta si de marturisire, nu putem soune la alb,negru si invers. Sfintii nostrii parinti ne au invatat sa iubim lumina si Dumnezeu ne a pus in inimii legea Lui pe care nu putem sa o calcam in picioare pentru ca asa doresc unii si altii. Daca aveti inima cercetati o si vedeti ce va spune, este firesc sau nefiresc ca doi barbati sa se casatoreasca.

  • nicoleta tirbPostat la 2013-02-20 11:22

    Este cutremurator ce se intampla in jurul nostru .De exemplu in Italia sunt si preoti catolici care slujesc in biserica si sunt homosexsuali si sunt tratati de credinciosi ca si un lucru normal.Traim vremuri apocaliptice.

  • Suzana LascuPostat la 2013-02-20 10:19

    De ce atâta ipocrizie? Până la urmă, conform dogmelor religioase, actul sexual este oricum un păcat, fie că este săvârşit de o pereche hetero sau de una gay. Istoria a consemnat destule cazuri: într-o astfel de relaţie, poate exista uneori chiar mai multă afecţiune şi preţuire creştină decât în orice cuplu patetic care si-a pus pirostriile la biserica. Cred ca mai înainte de toate, ar trebui predicata toleranţa în această chestiune. Nu cred nicidecum că Dumnezeu, dacă l-ar întreba cineva acum, ar mai propune arderea pe rug a acestora (care a fost un abuz explicabil acelor timpuri întunecate chiar şi pentru Biserică). Şi nu, nu cred că doar satisfacerea plăcerii este căutată în astfel de cupluri. De multe ori, ele apar între oameni cu înalte aspiraţii intelectuale. Aşa că abordarea acestui subiect delicat într-o astfel de manieră este aceea care trebuie condamnată, şi nu comunitatea gay în sine. Precizez că nu sunt gay.

  • Stefan Mihai MartinescuPostat la 2013-02-20 10:08

    "Intr-o lume marcata totalitar de diferenta" sau intr-o lume pentru care diferenta a ajuns un scop in sine ori intr-o lume in care prin diferenta se manipuleaza totul cu trufie se pot strecura argumente in favoarea poponarilor, pedofililor, sectarilor si multor altor boli ale sufletului. In momentul in care diferenta vrea sa inverseze valorile sau sa distruga valorile dreptei credinte fundamentand aceste boli pe criteriul juridic atunci atacul vizeaza insasi familia traitoare intru drapta credinta astfel dupa cum a fost raduita de Dumnezeu. Daca familia ajunge sa fie atacata prin imperativul diversitatii de acest tip atunci soarta lumii nu are sa fie mai blanda decat aceea a sodomei si gomorei. Nu vreau sa fiu partas unei diversitati care isi fundamenteaza bolile pe imperativul legii. Aceste boli reprezinta astazi, alaturi de ridicarea eului la rang de idolatrie de sine, cele mai periculoase arme cu care vine cel rau sa sugereze lumii ca trebuie sa accepte "unitatea in diversitate".

  • Maria Czifra Postat la 2013-02-20 08:55

    Homosexualitatea este condamnata de Dumnezeu. Acest articol ma duce cu gandul la Sodoma (Geneza:19:4,5,13).

  • adelin smaduPostat la 2013-02-19 23:41

    Marea Moarta ,locul unde candva erau cetatile Sodoma si Gomora,si unde acum nu mai este viata.De ce oare...Homosexualitatea si gomoreea cei care se spovedesc stiu despre ce este vorba,erau pacatele care erau la moda in cetatile respective si care si acum sunt la mare ,,cinste,,.E cool acum sa fii lesbiana sau homosexual,la scoala profesori care nu stiu sa faca acordul gramatical le comunica elevilor ca e normal ca o femeie sa fie cu o femeie si aiba un copil...anormalul devine normal, strambatatea devine dreptate,democratia devine demonocratie si uite asa Doamne pazeste Romania devine un stat european cu sediul la Casa Alba.Sa nu fie-

  • Nelu BadalanPostat la 2013-02-19 22:28

    Dacă BOALA este considerată ca un drept, nu este corect! Dacă ei nu se tratatează, ar trebuie amendaţi la fel ca pe şoferii indisciplinaţi care merg pe drumurile publice, şi pun în pericol viaţa altora. Pentru nişte oameni bolnavi nu trebuie să acceptăm relaţiile homosexuale, sunt relaţii scârboase, bolnave pentru întreaga societate.

Adauga comentariu

Pentru a adauga un comentariu este nevoie sa te autentifici.

RETELE SOCIALE

Calatoria mea prin lumea de dincolo
Calatoria mea prin lumea de dincolo Cartea pe care o țineți acum în mâini este o mărturie scrisă cu dorința de a-i aduce cititorului vestea cea bună: nu suntem zidiți pentru moarte, ci pentru viață veșnică. Viața noastră are sens, iar niciunii dintre oamenii care au trăit vreodată pe acest 36.00 Lei
Sfantul Paisie Aghioritul isi face autobiografia
Sfantul Paisie Aghioritul isi face autobiografia Cine nu-l cunoaște pe Sfântul Paisie Aghioritul? Încă mai trăiesc cei care l-au cunoscut personal și care, povestind despre sfântul, varsă o lacrimă de recunoștință și de dor pentru acela care le-a umplut inima de dragoste pentru Dumnezeu, le-a dat 35.00 Lei
Ultima vanzare a pacatului
Ultima vanzare a pacatului Dacă iei în mână acest text, nu ai cum să-l mai lași decât atunci când ai terminat lectura. Subiectul în sine, împreună cu harul autorului, fac din acest roman o excepțională pagină de literatură.Luș Ursu este un om profund, care are în el acel dar de la 35.00 Lei
Biserica, Lume si Imparatie
Biserica, Lume si Imparatie Părintele Alexander Schmemann este unul din cei mai importanți teologi contemporani, ale cărui preocupări teologice s-au centrat pe rolul Euharistiei în viața Bisericii. Firește, studiile sale au atins și alte teme, toate având relevanță pastorală. 43.00 Lei
Ai grija!
Ai grija! Limitele se pun atunci când din centru al lumii devenim observatori ai istoriei celuilalt. Şi dacă n-o judecăm, ci o înţelegem şi o percepem, în afara hărţilor noastre, noi vom alege dacă ne vom muta, dacă vom pleca, dacă vom rămâne sau dacă ne vom 14.00 Lei
Rugaciunea lui Iisus: calauza inimii catre Dumnezeu - Editia a II-a
Rugaciunea lui Iisus: calauza inimii catre Dumnezeu - Editia a II-a Nu sunt o expertă în Rugăciunea lui Iisus, dar m-aș bucura să vă pot ajuta să o înțelegeți măcar atât cât o înțeleg eu. Prea mulți dintre noi își petrec zilele având sentimentul că Dumnezeu este departe, ocupat cu lucruri mult mai importante. Însă Domnul 25.00 Lei
„Ramaneti intemeiati in credinta”. Persoana si comuniune in teologia Sfantului Dumitru Staniloae
„Ramaneti intemeiati in credinta”. Persoana si comuniune in teologia Sfantului Dumitru Staniloae În ultimele decenii, teologia creștinã s-a aplecat cu mult interes asupra tainei persoanei. Aceasta s-ar putea datora atât actului necesar de deslușire, predare și receptare a Revelației dumnezeiești, cât și provocãrilor pe care le întâmpinã ființa umanã 55.00 Lei
Parintii Bisericii despre teologie (Patristica 36)
Parintii Bisericii despre teologie (Patristica 36) Părinții Bisericii Primare au fost mari teologi - deși nu se considerau ca atare - și păstori iscusiți, implicați în viața de zi cu zi a cetății și în conducerea propriilor congregații. Părinții au răspuns la marile întrebări formative ale credinței 66.00 Lei
Metafizica energiilor divine si schisma bisericii (Patristica 37)
Metafizica energiilor divine si schisma bisericii (Patristica 37) În această călătorie în istoria filosofiei și a teologiei creștine, David Bradshaw (Universitatea din Kentucky, Catedra de Filosofie) demonstrează că unul dintre motivele principale ale Marii Schisme (1054) a fost înțelegerea greșită de către apuseni 75.00 Lei
CrestinOrtodox Mobil | Politica de Cookies | Politica de Confidentialitate | Termeni si conditii | Contact