Citat:
În prealabil postat de osutafaraunu
1.Ce anume am pus la îndoială, ce am adăugat și ce am scos din cuvintele Domnului? E un punct de vedere extrem de subiectiv. La fel aș putea spune și eu:
- ați pus la îndoială faptul că omul trebuie să se nască din nou pentru a fi mântuit,
- ați adăugat cuvântul "bebeluș" la necesitatea botezului
- ați scos nașterea din Duh.
2.Nu vi se pare o absurditate ca un nou-născut să se nască din nou? Ca să nu mai vorbim de faptul că ce poate el înțelege din nașterea din Duh? N-a priceput Nicodim cum e această naștere din Duh (Ioan 3,10) și putem pretinde unui bebe să înțeleagă?
P.S. Sper că nu e nevoie să repet și eu mesajul de două ori pentru a fi mai explicit...
|
In primul rind scuze pentru dublarea mesajului. Ieri mi s-a blocat calculatorul si l-am lasat in pace. Ulterior am vazut ca mesajul s-a dublat.
1. Ati pus la indoiala cuvintul Domnului si ati dat crezare "ratiunii" pe care ati invocat-o anterior. De fapt asta este ratacirea celor cu "sola Scriptura".
Atunci cind am realizat eu ca nu sint numai catolici pe lume si am incercat sa inteleg si sa analizez de ce exista atitea culte pe lume; am ajununs la concluzia ca multe din aceste secte reprezinta lucrarea diavolului, inclusiv in cazul AZ7 (sper sa nu va suparati ca va spun ceea ce gindesc). Scopul diavolului este de a indeparta cit mai multe suflete de mintuire.
In acest caz, al botezului, asa cum v-am mai spus, daca Domnul a spus ca nasterea din nou din din apa si duh sint conditii ale mintuirii, dumneavoastra sustineti ca doar nasterea din duh ar fi importanta , minimalizind importanta nasterii din apa. Iar asta pericliteaza mintuirea copiilor care mor nebotezati. Iar in acest fel diavolul mai cistiga niste suflete.