Homosexualii doresc sa ne descopere ca se poate trai si dincolo de relatiile sexuale firesti. Iar daca se poate trai, vor sa ne arate ca nu mai avem niciun motiv de a lupta impotriva homosexualitatii. Iar fara lupta, ea trece in randul normalitatii.
Dar nu e nevoie de efort pentru a ajunge sa vezi ca homosexualitatea este o deviere de la normal. Oricat de mult s-ar uni un barbat cu un alt barbat, niciodata unirea acestora nu va avea rezultatul legaturii unui barbat cu o femeie - nasterea de prunci.
Asadar, pentru a da nastere vietii, e nevoie de un barbat si o femeie. E de la sine inteles ca un barbat si o femeie nu sunt acelasi lucru cu doi barbati sau doua femei.
In momentul in care homosexualitatea nu mai este vazuta ca nefireasca, ea trebuie acceptata si inceteaza orice lucrare impotriva ei. Iar a nu mai face o distinctie intre boala si sanatate, inseamna a nu mai trata pe nimeni. Dar stim ca netratarea unei boli, duce la moarte. Asa se intampla si cu homosexualitatea. Cultivata, ea duce neamul omenesc la disparitie.
Homosexualii cred ca prin modul lor de vietuire dezvolta firea umana. Dar pierd din vedere ca adevarata imbunatatire a firii umane nu se face prin simpla iesire din normalitate, ci prin pastrarea si cultivarea normalitatii. Si Adam si Eva au incercat sa devina asemeni lui Dumnezeu prin evadarea din pazirea poruncii data de Creator. Si stim ce a adus neascultarea lor: moartea, care trebuie inteleasa nu ca pedeapsa, ci ca instrainare de la partasia de viata dumnezeiasca. Si dupa cum Adam si Eva nu au imbogatit firea omeneasca prin calcarea poruncii, tot asa nici homosexualii nu o dezvolta prin iesirea din normalitate. De ce? Pentru ca incearca sa realizeze viata nu in modul care constituie viata, ci in unul contrar. Iar aceasta incercare este o minciuna, o ambitie inselatoare care accepta negarea vietii ca viata si sfarseste inevitabil la moarte.
Faptul ca Dumnezeu ii tine si pe homosexuali in existenta se bazeaza nu pe acordul lui Dumnezeu cu acest mod de traire, ci pe iubirea lui Dumnezeu, care "nu doreste moartea pacatosului, ci ca el sa se intoarca si sa fie viu".
Adrian Cocosila.
Aboneaza-te la newsletter
-
precob danielPostat la 2013-06-21 11:51
Chiar dacă suntem pe un spațiu creștin nu înseamnă că cei ce fac acest păcat cred în Dumnezeu sau le mai este frică de pedepsele divine pe care noi le tot invocăm. Consider că li se acordă prea multă atenție acestor păcătoși și mai grav, prea multe drepturi. Atâta timp cât într-o societate este acceptat concubinajul și libertinajul sexual, nu văd de ce ar mai trebui ca aceștia să dorească legalizarea căsătoriei lor, dacă vor să păcătuiască s-o facă în intimitatea lor, că oricum nu-i interesează părerea noastră,(sigur majoritatea nici nu vrea ca aceștia să existe) dar să nu mă oblige și pe mine să mă uit la ei cum nici eu nu o fac. Dacă tot trăiesc în afara acceptării majorității și vor să fie altfel, de ce să aibă aceleași drepturi? să se accepte mai întâi pe ei și să suporte păcatul lor chiar din momentul în care îl fac și astfel nu m-ar obliga pe mine să spun că ei nu fac nimic rău.
-
Alexandra CPostat la 2013-06-21 10:07
Problema nu se pune "ce facem cu ei, ii exterminam sau nu?", pentru ca asta nu e o atitudine crestina. Daca Dumnezeu Insusi nu doreste moartea pacatosului, ci sa se intoarca si sa fie viu, atunci cum sa dorim noi sa-i osandim? Sunt si ei suflete pentru care Hristos s-a rastignit, asta e foarte important. Problema se pune altfel: ca autoritatile vor sa legalizeze ceva care i se cuvine doar barbatului cu femeia, adica TAINA CASATORIEI. Sodomia este o patima grava, asa cum este si avortul si adulterul -toate sunt dusmanii familiei crestine, in special a sufletelor nevinovate care sunt copiii. Noi putem sa le spunem ca este un mare pacat si ca ar trebui sa caute si sa ceara ajutor de la Dumnezeu pentru vindecarea patimii lor. Ei nu vor avea copii biologici pentru sa singuri se lipsesc de aceasta posibilitate, se lipsesc de bucuria unei familii... totul pentru o patima trupeasca, o placere care trece. Daca ei aleg sa traiasca asa este alegerea lor, nici Domnul nu-i va obliga altfel. Dar nu se poate impune ca o societate intreaga sa accepte ca familia nu mai inseamna barbat, femeie si copiii lor, ci 2 barbati sau 2 femei. Domnul sa ne miluiasca pe toti!
-
Iulian Nicolae SarpePostat la 2013-06-20 21:16
Nu putem accepta asa ceva. homosexulaitatea este o boal psihica destul de grava.....nu stiu de ce medicii psihiatrii nu-si propun sa o trateze...
Sa NU fim de acord cu legalizarea ei si la noi in tara....si nici cu adoptia copiilor de catre cuplurile homosexuale sau lesbiene...
DOAMNE AJUTA ! scapa-ne de acest flagel !!!
-
Sonia SorryPostat la 2013-06-20 15:39
Dragi crestini,
E usor sa vorbesti fara sa sti cum este de fapt sa fi bolnav... eu, incerc sa ma pun in pielea acestor oameni, si credeti-ma nu cred ca ma voi vindeca niciodata daca am sa inalnesc atat de multa ura si intoleranta din partea fratilor/semenilor mei! Oare nu ne-a invatat Bunul Dumnezeu sa ne iubim semenii ca pe noi insasi? Nu cred ca avem noi dreptul sa judecam...iar daca vrem sa schimbam ceva, hai sa incepem cu noi insasi! O fraza din acest articol mi-a dat putin de gandit: "Oricat de mult s-ar uni un barbat cu un alt barbat, niciodata unirea acestora nu va avea rezultatul legaturii unui barbat cu o femeie - nasterea de prunci." Am sa va intreb acum, cati dintre voi se unesc/s-au unit doar pentru reproducere? Oare placerea fizica heterosexuala nu e la fel de grava ca si cea homosexuala? pe noi cine ne mai judeca? poate doar Bunul Dumnezeu, care ne-a creat cu niste arme (organele sexuale) cu care nu trebuie sa ne jucam, pentru ca sunt prea periculoase... Din fericire, boala "homosexualitate" nu se poate transmite nici prin privire, nici respiratie si nicidecum atingere...asa incat, eu personal, nu am sa ma feresc de fratii mei "infectati"! Eu am scris doar o parere, si sper sa gasesc destula toleranta ca sa mi se de-a dretul de a fi citita si de alti ochi, nu doar de cei din redactia site-ului! Multumesc anticipat! Doamne Ajuta!
-
adriana gheorghePostat la 2013-06-20 12:37
Chiar daca Dumnezeu a zis ca nu vrea moartea pacatosului ,totusi tot Dumnezeu a daramat Sodoma si Gomora. De ce ? Nu sunt de acord cu homosecsualitatea,copiii nu au ce invata de la homosexuali.Dumnezeu de aceea a lasat pe pamant femeia si barbatul ca prin impreunare sa dea nastere la copii..............
-
COSTICA MALAIPostat la 2013-06-19 22:07
Este clar ca homosexualitatea este pacat impotriva firii si trebuie condamnat atit de societate si mai ales de biserica.Este lucrarea diavolului care dupa ce pune mina pe bietul pacatos ,isi bate joc de el .
Banii , puterea financiara si sociala a unor asemenea desaxati a facut sa se puna problema fatisa de a legaliza acest pacat impotriva firii , intr-o societate unde se promoveaza nonvaloarea in locul valorii;raul in locul binelui.Sint semne ale Antihristului ,sa fim tari in credinta si sa ne rugam Bunului Dumnezeu sa ne ajute in lupta cu cel Rau.Amin
-
Maria Czifra Postat la 2013-06-19 19:35
Iuda:7 ... "Sodoma si Gomora si orasele dimprejur, dupa ce, la fel ca acestia, s-au dedat la fornicatie intrecand orice masura si au umblat dupa dorintele nefiresti ale carnii, ne sunt puse inainte ca un exemplu avertizor, suferind pedeapsa judecatoreasca a unui foc vesnic"
-
Postat la 2013-06-19 17:10
am o intrebare: ce ar trebui sa facem cu ei?
credeti ca ar trebui exterminati? daca da ar fi un pacat mai mare decat pacatul lor trupesc pentru ca doar Domnul are autoritate asupra vietii unui om.
Apoi stau si ma intreb, daca sunt salvat de la moate de un homosexual, ce trebuie sa fac sa ma sinucid pentru ca salvatorul meu este homosexual?
Daca vorbim de pacatul lor trupesc, acela este cu mult mai putin semnificativ decat pacatele altora. sa ma corectati daca gresesc, dar cel mai mare pacat poate fi savirsit impotriva Duhului Sfant.
mult prea multi 'prea credinciosi comit pacate impotriva duhului sfan si se arata aparatori ai credintei cand de fapt ei sunt goi pe dinauntru( sunt doar o cochilie lustruita si aurita.
sane vedem fiecare de barna noastra si apoi dupa ce se vindeca rana putem discuta si de paiele altora.
cu stima ,
gabriel
-
CORINA GEORGIUPostat la 2013-06-19 15:28
D-le B. PAVEL
cred ca va mintiti singur!
Ceea ce fac acesti sodomiti intre peretii casei lor...este strict problema lor! Sunt convinsa ca homosexuali, existau si pe vremea bunicilor DAR, nu-i vede-stia nimeni sau, foarte putini!
Ei deja, de-aici sunt in fundul iadului si, cu siguranta vor da socoteala ptr. acest imens pacat, cand le va veni vremea!
Nu-nteleg DE CE trebuie facut public si legalizat pacatul sodomizarii?! De ce nefirescul & minciuna, suntem fortati sa le acceptam????
Asadar....stimate domn: ca sunt bolnavi sau nu, este treaba lor!
Ptr. orice boala este leac dar, nu e corect sa ne-mbolnaveasca si pe noi, obligandu-ne sa acceptam si sa ne complacem cu "boala" lor & neputinta lor!
-
pintea alinPostat la 2013-06-19 13:18
Nu e bine ce se intimpla...Trebuie sa ascultam de legile lui DUMNEZEU.Atunci EVA de ce a fost creata???NU PENTRU BARBAT ? DOAMNE AJUTANE sa fim drepti in toate cele bune si placute lui CRISTOS AMIN
-
costel popescu Postat la 2013-06-19 13:07
Pentru domnul Bogdan Pavel - a nu lua atitudine pe motivul ca nu suntem noi judecatori, inseamna a ne multumi ca sunt semeni de-ai nostri bolnavi. Ca e bine ca nu suntem noi bolnavi. Nu aceasta este atitudinea corecta a unui crestin. Trebuie sa luptam pe orice cale pentru vindecarea lor. A nu lupta inseamna a ne asemana preotului si levitului care au trecut pe langa cel cazut intre talhari fara a-i acorda ajutor. Noi cu samarineanul trebuie sa ne asemanam - sa-i legam ranile, nu sa spunem ca nu sta in puterea noastra, ca e treaba lui Dumnezeu.
-
Bogdan PavelPostat la 2013-06-19 11:34
Noi nu suntem judecatori, nu suntem in masura in care sa tragem concluzii: "Homosexualii cred ca prin modul lor de vietuire dezvolta firea umana. Dar pierd din vedere ca adevarata imbunatatire a firii umane nu se face prin simpla iesire din normalitate, ci prin pastrarea si cultivarea normalitatii". Dumneavoastra va puneti in pozitia de dumnezeu care stie ce cred barbatii homo. Daca i-ati intelege cu adevarat, pe acesti barbati bolvavi, n-ati mai scrie acest articol inutil. Dumnezeu ii va judeca, nu noi, noi trebuie sa-i iertam, sa-i acceptam asa cum sunt si sa ne vedem de treaba noastra. Daca Dumnezeu va decide sa te foloseasca pe tine, sau pe alt om sa ilumineze acesti barbati, o s-o faca numai cum El stie!
Sa va zic perspectiva mea. Acesti barbati care "cred" ei insisi ca ii atrag alti barbati, este pentru faptul ca exista o doza foarte mare de feminitate refulata in adancul sufletului lor. Fiind inconstienti, ei se identifica cu acesta feminitate si spun ca ei de fapt trebuie sa sarute barbati. Este o anomalie ce numai prin intelegere si iubire poate fi vindecata, oarecum.
-
DUMITRU ALBUPostat la 2013-06-19 10:07
Cele aratate in articol sunt corecte. ceea ce vreau eu sa discut, este atitudinea duplicitara a inaltilor ierarhi a BOR. Este cunoscut, recent Patriarhul Daniel a avut discutii cu Manuel Baroso si alti inalti functionari ai C E. In ce calitate a purtat el discutii cu acesti reprezentanti ai unei comunitati care nu imbratiseaza valorile Bisericii Ortodoxe si care sustine si protejeaza activitatea homosexualilor si a lesbienelor? Spune undeva in Biblie: " 1. Fericit bărbatul, care n-a umblat în sfatul necredincioşilor şi în calea păcătoşilor nu a stat şi pe scaunul hulitorilor n-a şezut;
2. Ci în legea Domnului e voia lui şi la legea Lui va cugeta ziua şi noaptea." si " 6. Fericit bărbatul, a cărui nădejde este numele Domnului şi n-a privit la deşertăciuni şi la nebunii mincinoase." De ce a fost nevoie de acest demers din partea Patriarhului Daniel? Ce ii pot oferi acesti indivizi mai mult decat poate oferi Iisus Hristos Si Dumnezeu Atottiitorul? Oare a reprezentat BOR sau a vorbit in nume personal acolo? Eu ca membru BOR, adica al Bisericii Dreptmaritoare instituita de Iisus Hristos la Cincizecime stiu ca nu sunt de acord cu astfel de demersuri si cu nicio discutie cu astfel de indivizi. Pentru ca acestia nu pot oferi nimic sufletului meu, ei nefiind decat niste arendasi parsivi care ca si Iuda au parasit pe Iisus Hristos pt foloase materiale si pt a deveni slujitori ai celui rau.
-
CORINA GEORGIUPostat la 2013-06-19 09:30
In urma cu doar cativa ani, acest subiect era unul TABU, ptr. societatea romaneasca.
Acuma....a devenit unul foarte aprins, chiar la nivel inalt!
Vedem cum in MME oamenii care pana mai ieri erau buni crestini (cel putin aparent) acum dezvolta o polemica in acest sens, chiar cu sfintii parinti!
Se-ncearca LEGALIZAREA pacatului de moarte, celui strigator la cer!
Atunci, noi parintii care incercam din toate puterile sa oferim o educatie religioasa sanatoasa copiilor nostri, incercam sa le sadim in suflet, samanta credintei si nadejdei in D-zeu....ce le raspundem cand vad pe strada, la tv. 2 barbati facand lucruri nefiresti???
Fratilor....ptr. numele lui D-zeu, sa nu acceptam aceasta SODOMIZARE a Romaniei! Oricum, diavolul castiga teren din pacate, dar noi...chiar si-asa, sa cerem ajutor bunului D-zeu si sa ne rugam ne-ncetat ptr. acest neam, ptr. viitorul sanatos al copiilor nostri! Sa ne pastram credinta & nadejdea in D-zeu, asa cum ne-au insuflat-o parintii si stramosii nostri, iubitori de Hristos!
D-zeu sa ne ajute si sa ne lumineze mintile, sufletul intunecat & inimile impietrite!
Pentru a adauga un comentariu este nevoie sa te autentifici.