Biruitor in razboaie, David pune randuiala in regat.

  • 1. Si a fost ca dupa aceasta i-a lovit David pe Filisteni si i-a infrant. Si a luat David tribut 1 din mainile Filistenilor.
    1Par 18:1-17

  • 2. Apoi i-a batut David pe Moabiti: si, culcandu-i la pamant, i-a masurat cu funia: doua funii spre ucidere si doua funii spre crutare. Moabitii i-au devenit robi lui David, platindu-i bir.
    1Par 18:1-17

  • 3. Dupa aceea l-a batut David pe Hadad-Ezer, fiul lui Rehob, regele Tobei, la vremea cand acesta mergea sa-si intinda puterea pana la raul Eufrat;
    3Rg 11:23, 1Par 18:1-17

  • 4. si a luat David o mie din carele lui de lupta si sapte mii de calareti si douazeci de mii de pedestrasi; si a sfaramat David toate carele de lupta 2, pastrand din ele o suta de care.
    1Par 18:1-17

  • 5. Siria Damascului a venit in ajutorul lui Hadad-Ezer, regele Tobei, dar David a ucis douazeci si doua de mii de Sirieni.
    1Par 18:1-17

  • 6. Si a pus David osti de paza in Siria, aproape de Damasc, iar Sirienii au devenit robii si birnicii lui David. Domnul il pazea pe David oriincotro acesta mergea.
    1Par 18:1-17

  • 7. Atunci a luat David lantugurile de aur care erau pe trupurile slujitorilor lui Hadad-Ezer, regele Tobei, si le-a dus la Ierusalim; pe acestea avea sa le ia Sisac, regele Egiptului, cand a navalit asupra Ierusalimului in zilele lui Roboam, fiul lui Solomon.
    1Par 18:1-17, 1Par 12:2

  • 8. Iar din Tebah si din cetatile de seama ale lui Hadad-Ezer a luat regele David foarte multa arama; din aceasta avea sa faca Solomon baia de arama si stalpii si spalatoarele si toate vasele 3.
    1Par 18:1-17

  • 9. Auzind Tou, regele Hamatului, ca David a batut toata ostirea lui Hadad-Ezer,
    1Par 18:1-17

  • 10. l-a trimis pe Hadoram, fiul sau, la regele David sa-l intrebe de sanatate si sa-l laude pentru aceea ca-l lovise si-l invinsese pe Hadad-Ezer - el fiind un dusman al lui Hadad-Ezer; in mainile lui erau vase de argint si vase de aur si vase de arama.
    1Par 18:1-17

  • 11. Regele David le-a afierosit si pe acestea Domnului, odata cu argintul si aurul pe care le afierosise de prin toate cetatile pe care le cucerise:
    1Par 18:1-17

  • 12. din Idumeea si din Moab si de la fiii lui Amon si de la Filisteni si de la Amaleciti si din prazile lui Hadad-Ezer, fiul lui Rehob, regele Tobei.
    1Par 18:1-17

  • 13. Astfel si-a facut David un nume cand s'a intors si i-a batut pe Idumei in Valea Sarata 4, ca la vreo optsprezece mii de oameni.
    1Par 18:1-17

  • 14. Si a pus ostiri de paza in Idumeea - in toata Idumeea -; si toti Idumeii erau robii regelui. Iar Domnul il pazea pe rege oriincotro acesta mergea.
    1Par 18:1-17

  • 15. Si a domnit David peste intregul Israel; David facea judecata si dreptate asupra intregului sau popor.
    1Par 18:1-17

  • 16. Mai-mare peste oaste era Ioab, fiul Teruiei, in timp ce Iosafat, fiul lui Ahilud, era cronicar.
    2Rg 20:23, 1Par 18:1-17

  • 17. Tadoc, fiul lui Ahitub, si Ahimelec, fiul lui Abiatar, erau preoti, iar Seraia era gramatic 5.
    1Par 5:34, 1Par 18:1-17

  • 18. Benaia, fiul lui Iehoiada, era sfetnic, iar Cheretienii si Peletienii 6 si fiii lui David erau mai-marii curtii.
    2Rg 20:23, 3Rg 1:38, 1Par 18:1-17

Biblia Ortodoxa

Invierea lui Lazar de-a lungul secolelor. Volumul I: 125–1486
Invierea lui Lazar de-a lungul secolelor. Volumul I: 125–1486 De la cele mai vechi mențiuni ale minunii din Betania până la legendele și dramele liturgice occidentale, de la comentariile Părinților Bisericii la rescrierile antice și medievale, de la arta paleocreștină la Giotto, Caravaggio, Van Gogh și Rouault 90.00 Lei
Dumnezeu si singuratatea
Dumnezeu si singuratatea Singurătatea are multe fețe și, negreșit, fiecare dintre noi se va regăsi în portretele și scenele de viață pe care părintele Haralambos Papadopoulos le reunește în acest volum, în care se întrețes tainic și gingaș tensiunea înfruntării și secretul 18.00 Lei
Mai presus decat armele
Mai presus decat armele O poveste despre dragoste și război, despre întâlnirea omului cu Dumnezeu „Scopul principal al cărților mele este de a trezi în inimile cititorilor mei capacitatea de a iubi, fără de care întâlnirea cu Dumnezeu va conduce nu la unirea cu El, ci la 32.00 Lei
Credinta ortodoxa si viata in Hristos
Credinta ortodoxa si viata in Hristos “Această sfântă carte e plină de mare înţelepciune. Ea este o tainică vistierie de înţelegere ascunsă a înţelepciunii lui Dumnezeu. Nu oriunde, nu oricine o poate pricepe. Totuşi, pe măsura fiecăruia dintre cei ce caută să o înţeleagă, conţine toate cele 18.00 Lei
Vinovatia - cea inchipuita si cea adevarata
Vinovatia - cea inchipuita si cea adevarata Cartea de faţă ne învaţă să vedem distincția – atât de delicată şi importantă – dintre vinovăţia nevrotică, autodevoratoare, distructivă, şi cea sănătoasă, care duce la însănătoşirea sufletească, la pocăinţă, la regăsirea de sine şi la apropierea de 25.00 Lei
Canonul de chilie al unui patriarh isihast - Sfantul Filotei Kokkinos al Constantinopolului
Canonul de chilie al unui patriarh isihast - Sfantul Filotei Kokkinos al Constantinopolului Preasfântul patriarh kyr Filotei Kokkinos către unul din frații sârguincioși care l-a întrebat cum să-și ducă viața în chilia sa; Scrisoarea bătrânului Teoctist către un frate care l-a întrebat stăruitor cum să-și țină canonul/regula de rugăciune, fiind 13.00 Lei
Impreuna cu Dumnezeu suntem puternici. Convorbiri cu duhovnici sarbi
Impreuna cu Dumnezeu suntem puternici. Convorbiri cu duhovnici sarbi Cartea de față, a cunoscutului neuropsihiatru Vladeta Ierotici, nu este doar o culegere de convorbiri duhovnicești cu renumiți părinți ortodocși sârbi ai veacurilor al XX‑lea și al XXI‑lea, ci și o incursiune în provocările lumii actuale și răspunsurile 25.00 Lei
Despre bine si rau
Despre bine si rau În noua serie de antologii pe care v-o propunem, ­cuvântul plin de har al Sfântului Ioan din Kronstadt devine mai apropiat și mai de folos, feluritele lui cugetări duhovnicești fiind reunite și organizate aici spre o mult mai ușoară și rodnică însușire de 18.00 Lei
In lumea rugaciuni
In lumea rugaciuni În rugăciune ține-te de regula urmă­toa­re: mai bine să spui cinci cuvinte din inimă decât nenumărate cu limba. Când bagi de seamă că inima ta e rece și n-ai chef să te rogi, oprește-te, încălzește-ți inima cu oarecare imagi­ne vie – de pildă, cea a 15.00 Lei
CrestinOrtodox Mobil | Politica de Cookies | Politica de Confidentialitate | Termeni si conditii | Contact